کد خبر : 1863505 | 18 دی 1401 ساعت 08:27 | 14.9K بازدید | 10 دیدگاه

نباید فراموش کنیم که بکر بارها تیم را نجات داده است

کلوپ: اولین حضور خاکپو امیدوار کننده بود

سرمربی تیم لیورپول در پایان بازی با وولوز به تمجید از دروازه بان تیمش با وجود یک اشتباه فاحش، پرداخت.

کلوپ: اولین حضور خاکپو امیدوار کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با تساوی دو بر دو مقابل وولوز متوقف شد تا برای صعود به مرحله چهارم حذفی، یک بار دیگر مقابل این تیم قرار بگیرد. یورگن کلوپ با تمجید از شاگردان خود در مورد اشتباه مرگبار بکر که منجر به گل اول حریف شد، تاکید کرد که این دروازه بان برزیلی در این مدت بارها تیم را نجات داده است.

او افزود: "شروع خوبی داشتیم و لحظات فوتبالی خیلی زیبایی را به نمایش گذاشته و سپس گل خوردیم. این گل را نباید دریافت می کردیم ولی این را هم می دانیم که آلسیون هر چند وقت یک بار با سیوهای مهم خود، تیم را نجات داده است."

1789267

سرمربی لیورپول تاکید کرد: "بعد از گل اول، آنها به دنبال ضدحمله بودند و زمانی که ترائوره توپ را به دست می آورد، خطرناک می شدند و مشکلات زیادی ایجاد کردند. با یک گل تساوی فوق العاده به بازی برگشتیم. می دانستیم که در نیمه دوم قرار است که چه چیزی را بهبود ببخشیم و چه تغییراتی ایجاد کنیم تا به برد برسیم. در نیمه دوم برتری خود را به حریف دیکته کردیم و گل زدیم اما با بدشانسی گل تساوی را خوردیم."

کلوپ در مورد سوم تیم حریف که داور آن را مردود اعلام کرده و لیورپول را در بازی نگه داشت، گفت: "در این مورد کاملا مطمئن نیستم. ما یک عکس داریم که ممکن است آفساید به نظر بیاید و می توانم درک کنم که برای چه چیزی ناراحت هستند."

1789269

او در رابطه با اضافه شدن خاکپو به تیم و اولین بازی غیررسمی این بازیکن گفت: "او در این بازی در ترکیب تیم جا افتاد. این برای اولین بازی، کار آسانی نبود. نمی توانستیم انتظار عملکردی کامل داشته باشیم ولی خاکپو نشانه های خوبی از خود نشان داد و باید او را در موقعیت های بهتری قرار دهیم. بدون شک او در این تیم به زودی جا خواهد افتاد."

دیدگاه‌ها