کد خبر : 1863549 | 18 دی 1401 ساعت 11:48 | 9.8K بازدید | 5 دیدگاه

خشم وولوز در آنفیلد: کاری از VAR برنیامد

بازیکنان وولوز از این که گل دیرهنگام‌شان برابر لیورپول به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد بسیار عصبانی بودند.

خشم وولوز در آنفیلد: کاری از VAR برنیامد

به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون شب گذشته در دور سوم از جام حذفی انگلیس برابر لیورپول قرار گرفت و این بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید. 

وولوز موفق شده بود در دقایق پایانی گل سوم را وارد دروازه حریف کند اما این گل از سوی کمک داور به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد و همین موضوع عصبانیت بازیکنان این تیم را به همراه داشت. 

توتی گومز توپ را در شلوغی محوطه جریمه وارد دروازه آلیسون بکر کرد و از این که موفق شده بود باعث صعود تیمش به مرحله بعدی شود بسیار خوشحال بود اما این شادی زیاد طول نکشید چون داور بازی خطای آفساید ماتئوس نونز را اعلام کرد. 

1789322

مایک دین که در این بازی در اتاق مخصوص کمک داور ویدئویی حضور داشت شروع به بررسی صحنه کرد اما نتوانست هیچ دلیلی برای رد کردن این تصمیم پیدا کند چون هیچ زاویه دوربین مشخصی از این اتفاق وجود داشت که او قادر به بررسی دقیق آن باشد. 

در نهایت تصمیم کمک داور که ظاهرا بهترین زاویه دید را در زمین داشت پذیرفته شد و پس از آن نیز مشخص شد که این تصمیم کاملا درست بود و نونز پس از ضربه کرنر بار دیگر برگشته تا بتواند از توپی که احتمال دوباره در اختیارش قرار می‌گرفت استفاده کند و این باعث شد او در موقعیت آفساید قرار بگیرد. 

با این که این تصمیم تیم داوری کاملا درست بود اما بازیکنان و هواداران حاضر بسیار عصبانی شدند و حتی لوپتگی هم در کنار زمین نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

دیدگاه‌ها