کد خبر : 1863615 | 18 دی 1401 ساعت 17:30 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

روز خوش سپاهان و سیرجان

صدرنشین ترسناک: خاتون به هیچ تیمی رحم نمی‌کند

در هفته پیروزی مدعیان در لیگ برتر زنان، تنها نماینده پایتخت در فوتبال زنان نیز موفق به کسب اولین پیروزی فصل در نیشابور شد.

صدرنشین ترسناک: خاتون به هیچ تیمی رحم نمی‌کند

به گزارش ''ورزش سه''، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان، هر سه تیم مدعی در برابر حریفانشان به برتری رسیدند و بادرود تهران نیز موفق شد اولین پیروزی فصلش را در نیشابور کسب کند. با اتمام مسابقات این هفته، در فاصله‌ هفت مسابقه تا پایان فصل چهاردهم لیگ برتر زنان، همچنان خاتون بم با ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان، تعقیب کنندگان خاتون در جدول رده‌بندی لیگ برتر زنان هستند. 
خاتون بم ۵ – ۱ ملوان بندر انزلی 
از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر زنان، نبرد مدافع عنوان قهرمانی و شاگردان معصومه جهانچی در تیم ملوان انزلی، به میزبانی خاتونی‌ها در بم برگزار شد، شاگردان مرضیه جعفری که تا پیش از این مسابقه با ۲۸ امتیاز در صدر جدول قرار داشتند به مصاف ملوانی رفتند که با ۱۵ امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته بود. بمی‌ها در این دیدار موفق شدند پنج بار دروازه ملوان را باز کنند و البته یک بار نیز به اشتباه دروازه خودشان را مورد هدف قرار بدهند تا هر شش گل این مسابقه توسط شاگردان مرضیه جعفری به ثمر رسیده باشد. در نهایت، خاتون بم با کسب یک پیروزی پرگل دیگر، با ۳۱ امتیاز جایگاه خود را در رتبه نخست جدول تثبیت کرد. ملوانی‌ها نیز با متحمل شدن این شکست، با ۱۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پیکان، در رتبه ششم جدول مسابقات قرار گرفتند. 
شهرداری سیرجان ۲ – ۰ پیکان تهران  
در دیگر دیدار حساس این هفته از مسابقات، نبرد تیم‌های دوم و پنجم جدول به میزبانی پیکانی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار گردید. جایی که پیکانی‌ها بعد از کسب سه پیروزی متوالی به دنبال ادامه دادن نوار پیروزی‌های خود بودند و در مقابل شهرداری سیرجان بعد از متحمل شدن اولین شکست فصل خود در دیدار هفته گذشته برابر سپاهان، برای عقب نماندن از کورس قهرمانی نیاز مبرمی به کسب پیروزی در این مسابقه داشتند. در نهایت البته بعد از تساوی بدون گل این دو تیم در نیمه نخست این بازی، این شاگردان مریم جهان‌نجاتی در تیم سیرجان بودند که موفق شدند با به ثمر رساندن دو گل در دقایق ۵۲ و ۸۸، حریف خود را شکست دهند تا با کسب سه امتیاز این مسابقه، با ۲۸ امتیاز، با فاصله سه امتیازی نسبت به خاتون بم که در صدر جدول قرار دارد، در رتبه دوم جدول قرار گرفتند. البرزی‌ها نیز با این نتیجه همچنان با ۱۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند.  

1789422


سپاهان اصفهان ۴ – ۲ پالایش گاز ایلام 
شاگردان مریم ایراندوست که با کسب پیروزی در برابر شهرداری سیرجان در هفته گذشته، با روحیه مضاعف در برابر تیم ایلامی قرار گرفته بودند، در این دیدار موفق شدند چهار بار دروازه تیم رده چهارمی ایلام را باز کنند تا علی‌رغم از دست دادن یک پنالتی توسط هاجر دباغی،  در نهایت با یک پیروزی پرگل در برابر این تیم، با ۲۷ امتیاز همچنان در رتبه سوم جدول و در تعقیب دو تیم کرمانی قرار داشته باشند. ایلامی‌ها نیز بعد از متحمل شدن این شکست، همچنان با ۱۷ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند.  
کیان نیشابور ۰ – ۱ بادرود تهران  
دو تیم قعر جدولی کیان و بادرود در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که تنها نماینده استان تهران، در ۱۰ هفته گذشته موفق به کسب هیچ امتیازی نشده بود و بدون گل زده و با صفر امتیاز به قعر جدول رده‌بندی چسبیده بود. شاگردان سهیلا جعفری در تیم نیشابوری نیز با چهار امتیاز در رتبه نهم جدول قرار داشتند و امید زیادی به کسب یک پیروزی خانگی در برابر تیم تهرانی داشتند اما در نهایت این شاگردان بیات در بادرود بودند که در این دیدار موفق به کسب اولین پیروزی فصل شده و سه امتیاز شیرین را از نیشابور به تهران بیاورند. با این نتیجه جایگاه هیچ‌کدام از دو تیم در جدول رده‌بندی تغییر نکرد و کیان با چهار امتیاز در رتبه نهم جدول باقی ماند، بادرود نیز علی‌رغم کسب نخستین پیروزی در این مسابقه، همچنان با سه امتیاز در رتبه دهم جدول ۱۰ تیمی لیگ برتر زنان قرار دارد.  

در دیگر دیدار این هفته از لیگ برتر فوتبال زنان، نبرد دو تیم زارع باتری سنندج و ایساتیس کران فارس با برتری دو گله تیم شیرازی همراه شد تا در پایان هفته یازدهم،  این تیم با ۱۱ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار بگیرد. 

شما مخاطبین ورزش سه می‌توانید نتایج مسابقات فوتبال زنان را به طور زنده به همراه جدول گل‌زنان و برنامه مسابقات، در قسمت «لیگ های ایران» سایت ورزش سه مشاهده کنید.

1789423

دیدگاه‌ها