کد خبر : 1863647 | 18 دی 1401 ساعت 20:29 | 19.4K بازدید | 5 دیدگاه

جلسه دهقانی و مدیران باشگاه برای فسخ قرارداد؛

یک مهره کلیدی دیگر نفت MIS در آستانه جدایی

رضا دهقانی موثرترین بازیکن نفت مسجد سلیمان در پنجره زمستانی با پیشنهاداتی مواجه شده و قصد دارد این تیم را ترک کند.

یک مهره کلیدی دیگر نفت MIS در آستانه جدایی

به گزارش "ورزش‌سه"، دهقانی یکی از خریدهای رضا مهاجری برای تقویت نفت مسجد سلیمان از تراکتور بود و طی دوران حضور این مربی به خوبی توانست خواسته‌های او را برآورده کند. با این حال پس از جدایی مهاجری این بازیکن دچار مصدومیت شد و با از دست دادن دیدار هفته چهاردهم، در آخرین دیدار نیم فصل برای دقایقی مقابل ملوان بندرانزلی فرصت بازی پیدا کرد.
دهقانی طی نیم فصل حضور در نفت مسجد سلیمان در 9 مسابقه به صورت ثابت به زمین رفت و در 4 مسابقه نیز به عنوان یار تعویضی مورد استفاده قرار گرفت؛ 13 حضوری که با 3 گل و 3 پاس گل برای هافبک مهاجم سابق سپاهان و پرسپولیس همراه شد. گل تماشایی از راه دور دهقانی در تبریز مقابل تراکتور در جریان شکست 3 بر 2 مسجدسلیمانی‌ها می‌تواند نامزد دریافت جایزه بهترین گل فصل هم باشد.
با این حال پس از جدایی سامان نریمان جهان حالا یکی دیگر از مهره‌های نفت مسجد سلیمان در آستانه جدایی قرار گرفته و دهقانی امروز به همین منظور جلسه‌ای با حضور مدیران و کادر فنی برای فسخ دوطرفه قرارداد خود برگزار کرده است.
دهقانی که در سپاهان رشد کرده و فرصت حضور در تیم‌هایی نظیر پرسپولیس و تراکتور را هم داشته، با پیشنهاداتی از چند تیم لیگ برتری مواجه شده و پس از توافق دوجانبه برای جدایی از جمع مسجدسلیمانی‌ها تیم آینده خود را انتخاب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها