کد خبر : 1863652 | 18 دی 1401 ساعت 21:02 | 10.6K بازدید | 6 دیدگاه

یک نیمه آتش‌بازی سیتی در غیاب هالند

منچسترسیتی در دیدار امشب مقابل چلسی در جام حذفی درحالیکه ارلینگ هالند را روی نیمکت داشت موفق شد نیمه اول را با برتری 3-0 به پایان برساند.

یک نیمه آتش‌بازی سیتی در غیاب هالند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و چلسی که روز پنج‌شنبه در لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند امشب در ورزشگاه اتحاد، این بار در چارچوب جام حذفی انگلیس مقابل هم قرار گرفتند.

منچسترسیتی روز پنج‌شنبه درحالیکه گلزن اول خود ارلینگ هالند را در ترکیب داشت موفق شد با تک‌گل ریاض محرز شاگردان گراهام پاتر را 1-0 شکست دهد.

1789478

سه روز بعد سیتی در ورزشگاه خانگی اش اتحاد به مصاف چلسی رفت اما این بار گواردیولا تصمیم گرفت ارلینگ هالند را روی نیمکت بنشاند تا او را برای بازی‌های دشوار روزهای آینده تیمش در لیگ برتر حفظ کند. سیتی در یک ماه آینده باید با منچستریونایتد و ولوز دیدار کرده و دو بازی هم مقابل تاتنهام برگزار کند.

شاگردان گواردیولا امشب ابتدا توسط همان کسی به گل رسیدند که تک‌گل پیروزی‌بخش آنها در دیدار روز پنج‌شنبه را به ثمر رسانده بود: ریاض محرز. هفت دقیقه بعد سیتیزن‌ها صاحب یک پنالتی شدند. در بررسی با VAR مشخص شد کای هاورتز توپ را با دست از مقابل فیل فودن دور کرده است. خولین آلوارز آرژانتینی پشت توپ ایستاد و دومین گل سیتی را به ثمر رساند. در دقیقه 38 نوبت فیل فودن بود تا پاس کایل واکر را به گل سوم سیتی تبدیل کند و شاگردان پپ نیمه اول را با پیروزی 3-0 پشت سر بگذارند.

1789479

دیدگاه‌ها