کد خبر : 1863654 | 18 دی 1401 ساعت 21:13 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

لژیونرها؛

کاپیتان ایران بازی نکرد، میلانو مثل آب خوردن برد

میلانو در غیاب میلاد عبادی پور موفق شد به راحتی سیه‌نا را شکست دهد.

کاپیتان ایران بازی نکرد، میلانو مثل آب خوردن برد

به گزارش "ورزش سه"، جذاب ترین لیگ والیبال دنیا به روزهای مهم و هیجان انگیز خود رسیده است. حالا 14 هفته از رقابت های سری‌آ گذشته و تا حدودی تیم‌های مدعی مشخص شده‌اند؛ در لیگی که اکثر ستاره های دنیای توپ و تور در آن حضور دارند و همین موضوع جذابیت آن را به بالاترین سطح ممکن رسانده است.

کاپیتان تیم ملی والیبال یعنی میلاد عبادی پور تنها نماینده ایران در رقابت های سری آ محسوب می‌شود. میلانو در این فصل عملکرد پر نوسانی را تجربه کرده و نتوانسته به طور کامل به روند ثابتی دست پیدا کند.

در همین راستا شاگردان روبرتو پیازا امروز در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های سری‌آ مهمان سیه‌نا بودند که در نهایت این بازی با نتیجه 3-0 به سود میلانو پایان یافت تا این تیم به یک پیروزی ارزشمند و البته سه امتیاز مهم دست پیدا کرده باشد.

در این بازی میلاد عبادی پور در ترکیب میلانو به میدان نرفت و این تیم ایتالیایی بدون حضور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران موفق شد این برده راحت و دلچسب را کسب کند. یکی دو هفته‌ای است که میلاد عبادی پور از ترکیب اصلی میلانو دور شده اما قطعاً او می تواند در ادامه فصل دوباره یکی از بازیکنان کلیدی تیمش باشد.

دیدگاه‌ها