کد خبر : 1863662 | 18 دی 1401 ساعت 22:16 | 39.1K بازدید | 6 دیدگاه

تکرار دوری اللهیار از میادین؛

صیادمنش از دسترس خارج شد!(عکس)

مهاجم ایرانی هال سیتی حداقل یک ماه قادر به همراهی تیمش در چمپیونشیپ نیست.

صیادمنش از دسترس خارج شد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش پس از چهار ماه و نیم دوری از میادین، در مسابقه هفته بیست و چهارم چمپیونشیپ انگلیس مقابل بلکپول به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد و روی تک‌گل تساوی‌بخش تیمش تاثیرگذاری داشت و بعد از آن هم در دو دیدار پیاپی به‌عنوان یار ثابت استفاده شد ولی دوباره مصدومیت سراغ او آمد.

مهاجم ایرانی هال سیتی دو هفته قبل در بیست و ششمین بازی فصل تیمش در رقابت‌های چمپیونشیپ مقابل ویگان، یک پاس گل داد ولی در لحظات پایانی نیمه اول بخاطر آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران نتوانست به کارش ادامه دهد و در شروع نیمه دوم تعویض شد.

اللهیار پس از تعویض برابر ویگان، در دیدار شب گذشته هال سیتی مقابل فولام در جام حذفی انگلیس نیز جزو فهرست تیمش قرار نگرفت و حالا مشخص شده مصدومیت او دوباره جدی و البته دوری‌اش از میادین کمتر است.

معاینات پزشکی توسط باشگاه هال سیتی برای اللهیار انجام گرفت که در نهایت مشخص شد او حداقل چهار مسابقه و حداکثر ۶ هفته از میادین دور خواهد بود و دوباره نمی‌تواند تیمش را در چمپیونشیپ همراهی کند.

صیادمنش در شرایطی دوباره با غیبت در مسابقات هال سیتی مواجه می‌شود که در این فصل هفت بار فرصت بازی در چمپیونشیپ انگلیس و یک بازی در جام اتحادیه را به دست آورده و یک پاس گل داده است.

1789512

دیدگاه‌ها