کد خبر : 1863672 | 19 دی 1401 ساعت 00:23 | 9.5K بازدید | 10 دیدگاه

آ. ا. ک با حاج‌صفی شانس قهرمانی پیدا کرد

ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک در شب پیروزی تیمش مقابل پاناتینایکوس به میدان رفت.

آ. ا. ک با حاج‌صفی شانس قهرمانی پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته هفدهم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن در حالی که مثل دیدارهای اخیرش احسان حاج‌صفی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب می‌دید و میلاد محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از ساعت ۲۱ یکشنبه شب در استادیوم آگیا سوفیا به مصاف پاناتینایکوس صدرنشین رفت.

یاران حاج‌صفی و محمدی که تا پیش از این مسابقه با هفت امتیاز کمتر نسبت به پاناتینایکوس در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان قرار داشتند و به دنبال برتری در بازی رو در رو و کمتر کردن اختلاف برای رسیدن به قهرمانی بودند، توانستند به یک برد ارزشمند دست پیدا کنند.

1789536

آ. ا. ک آتن در دقیقه ۶۸ روی یک شروع مجدد سریع از ضربه ایستگاهی و در ادامه پاس آرائوخو صاحب موقعیت شد که اوربلین پیندا با شوت زمینی از سمت چپ محوطه جریمه توانست دروازه پاناتینایکوس را باز کند و گل اول بازی را بزند.

این مسابقه هیجان‌انگیز که ۱۴ دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم داشت، می‌توانست با برتری دو بر صفر تیم آ. ا. آتن تمام شود، اما ضربه پنالتی لوی گارسیا توسط دروازه‌بان پاناتینایکوس مهار شد تا یاران حاج‌صفی و محمدی با پیروزی یک گله این مسابقه را تمام کنند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با کسب برتری ارزشمند یک بر صفر در این دیدار ۳۸ امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در رتبه دوم جدول سوپر لیگ یونان، فاصله خود با پاناتینایکوس صدرنشین را به ۴ امتیاز کاهش داد تا ادامه فصل را امیدوارانه‌تر دنبال کرده و شانس قهرمانی پیدا کند.

1789534

حاج‌صفی که نمایش موثری در شب پیروزی تیمش مقابل پاناتینایکوس داشت، در دقیقه ۸ یک پاس خطرناک به محوطه جریمه فرستاد که مدافعان حریف آن را دفع کردند و در دقیقه ۱۵ نیز بخاطر مصدومیت از زمین بیرون رفت و سه دقیقه بعد به زمین برگشت.

کاپیتان تیم ملی ایران در دقیقه ۴۳ هم یک ضربه کرنر به محوطه جریمه پاناتینایکوس فرستاد و موقعیت‌سازی کرد که مهاجمان آ. ا. ک نتوانستند از این موقعیت بهره ببرند و در دقایق ۸۶ و ۸۷ هم دو سانتر خطرناک دیگر انجام داد که تبدیل به گل نشدند.

دیدگاه‌ها