کد خبر : 1863676 | 19 دی 1401 ساعت 01:19 | 11.2K بازدید | 9 دیدگاه

میلان ۲-۲ رم: بازگشت بزرگ جالوروسی در سن‌سیرو

میلان در دیداری خانگی از هفته هفدهم سری آ مقابل رم با تساوی ۲-۲ متوقف شد.

میلان ۲-۲ رم: بازگشت بزرگ جالوروسی در سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این میلان بود که با دو گل از حریف پیش افتاد اما رمی‌ها با زدن دو گل در دقایق پایانی، به یک امتیاز از این دیدار حساس رسیدند.

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3 بود که روی یک ضدحمله سریع، رافائل لیائو می توانست روی ارسال ساندرو تونالی گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و حملات هیچ یک از آنها به موقعیت خاصی منجر نمی شد تا اینکه در دقیقه 28، براهیم دیاز پشت محوطه جریمه رم صاحب موقعیت شد اما ضربه تماشایی او را روی پاتریسیو به هر شکل ممکن به بیرون فرستاد.
سرانجام در دقیقه 30 بود که میلانی ها به گل رسیدند. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه رم بود که ارسال تونالی را پی‌یر کالولو با ضربه سر تبدیل به گل اول بازی کرد.

1789572

بعد از این گل بازیکنان رم پیش کشیدند و بعد از چند حمله نصفه و نیمه، در دقیقه 42 بود که نیکلا زالفسکی صاحب موقعیت شد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه میلان پیدا نکرد.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با برتری 1-0 میلان به پایان رسید. 

نیمه دوم را هم میلان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 بود که لئو هرناندز صاحب موقعیت شوتزنی شد اما ضربه او را پاتریسیو مهار کرد.
دو دقیقه بعد، روی یک ارسال بود که الیویه ژیرو صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از فاصله ای نزدیک را هم پاتریسیو دفع کرد تا فاصله دو تیم همچنان یک گل باقی بماند.
برتری میلانی ها ادامه پیدا کرد و علی رغم تغییراتی که مورینیو در تیمش ایجاد کرد، همچنان روسونری تیم برتری میدان بود تا اینکه در دقیقه 77، تومازو پوبگا سرانجام گل دوم میلان را به ثمر رساند. روی یک حمله سریع بود که پاس در عرض لیائو از پشت محوطه جریمه، در موقعیتی مناسب به پوبگا رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

1789573
رمی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و سرانجام در دقیقه 87، یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه میلان بود که ارسال تماشایی لورنزو پلگرینی را راجر ایبانیز با ضربه سری قدرتمندانه تبدیل به گل کرد.

1789574
با این گل رمی‌ها به بازگشت امیدوار شدند و به حملات شان ادامه دادند تا اینکه در سومین دقیقه از وقت های اضافی، به گل تساوی دست پیدا کردند. این بار روی یک ضربه آزاد از سمت چپ محوطه جریمه میلان بود که ابتدا چیپریان تاتاروسانو، دروازه بان میلان، ضربه سر نمانیا ماتیچ را برگشت داد اما توپ برگشت مقابل تامی آبراهام قرار گرفت و هم با یک ضربه نه چندان محکم کار را تمام کرد تا در نهایت بازی با نتیجه 2-2 به پایان برسد.

1789575

دیدگاه‌ها