کد خبر : 1863679 | 19 دی 1401 ساعت 01:40 | 9.4K بازدید | 15 دیدگاه

خوشحالم به هدف‌مان رسیدیم

بوسکتس: چون رئال باخته بود، باید برنده می‌شدیم

سرخیو بوسکتس پس از پیروزی بارسا برابر اتلتیکو گفت که شکست دیروز رئال به آنها انگیزه بیشتری برای پیروزی داد.

بوسکتس: چون رئال باخته بود، باید برنده می‌شدیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب موفق شد در ورزشگاه متروپولیتانو با تک گل عثمان دمبله اتلتیکو مادرید را شکست دهد و فاصله با رئال در صدر جدول را به سه امتیاز افزایش دهد. بارسا از شکست دیروز رئال در زمین ویارئال نهایت استفاده را برد.

1789571

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسا، در پایان بازی گفت:«خیلی خوشحالم. می دانستیم بازی در زمین اتلتیکو دشوار است ولی چون رئال باخته بود باید این بازی را می بردیم و به هدف‌مان نیز رسیدیم. نباید این فرصت خوب را از دست می دادیم و خوشحالم که پیروز شدیم. بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم ولی سپس اتلتیکو فشار آورد و ما عقب نشستیم. در نیمه دوم با وجود اینکه اتلتیکو بازی را قوی و پرفشار شروع کرد ولی توانستیم شرایط را به سود خودمان کنترل کنیم. در دقایق پایانی هم برای حفظ پیروزی زجر کشیدیم. این سه امتیاز واقعا با ارزش است.»

کلین‌شیت در زمین حریف:«بسیار مهم بود امشب گلی دریافت نکنیم. بازی در زمین حریف همیشه سخت است و به خصوص اینکه حریف‌تان اتلتیکو هم باشد. باید منسجم بازی می کردیم و همینطور هم بودیم. البته دوست داشتیم موقعیت های بیشتری خلق می کردیم و گل های بیشتری می زدیم که نشد. اگر شانس دقیقه آخری گریزمان را حساب نکنیم، اتلتیکو هم شانس گلزنی زیادی نداشت.»

دیدگاه‌ها