کد خبر : 1863688 | 19 دی 1401 ساعت 08:18 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

تایید صلاحیت ۲ کاندیدای وزنه‌برداری برای انتخابات

از ۴ کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون وزنه برداری، تنها سوابق مدیریتی ۲ کاندیدا برای شرکت در انتخابات تایید شده است.

تایید صلاحیت ۲ کاندیدای وزنه‌برداری برای انتخابات

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، زمان برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه برداری طبق اعلام هیات رییسه فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان ۱۸ بهمن پیش‌بینی شده است، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی در پاسخ به این پرسش که از ۴ کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون وزنه برداری سوابق مدیریتی چند نفر از کاندیداها برای شرکت در انتخابات تایید شده است، گفت: در حال حاضر سوابق مدیریتی ۲ نفر از کاندیداها تایید شده که در حال پیگیری کارهای آنها هستیم.

وی در خصوص تایید صلاحیت یک کاندیدای شمشیربازی از نظر سوابق مدیریتی برای شرکت در انتخابات، اظهار کرد: شمشیربازی تنها یک کاندیدا دارد که سوابق مدیریتی وی از سوی کمیسیون تطبیق وزارت ورزش بررسی و تایید شده است، مدارک او را به نهادهای نظارتی ارسال کردیم تا مشکلی برای شرکت در انتخابات نداشته باشد.

فرهادیان در پایان همچنین درباره زمان برگزاری انتخابات شمشیربازی افزود: منتظر هستیم تا هیات رییسه فدراسیون زمان برگزاری مجمع انتخابات را به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد کند که بعد از بررسی، تاریخ نهایی را اعلام خواهیم کرد.

گفته می شود که سجاد انوشیروانی و ایوب بهتاج تایید صلاحیت مدیریتی شده اند و مدارک جلیل امیری ناقص است که قرار است آن را تکمیل کند.

دیدگاه‌ها