کد خبر : 1863693 | 19 دی 1401 ساعت 09:20 | 18.4K بازدید | 8 دیدگاه

پدری: گل بارسا به اتلتیکو متعلق به ژاوی است

پدری، ستاره بارسلونا، می‌گوید راهنمایی‌های ژاوی دلیل اصلی گلزنی این تیم برابر اتلتیکو مادرید بوده است.

پدری: گل بارسا به اتلتیکو متعلق به ژاوی است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
کسب سه امتیاز این بازی با توجه به شکست رئال مادرید در دیدار این هفته برابر ویارئال برای این تیم اهمیت بسیاری داشت و تک گل عثمان دمبله باعث شد که آنها اختلاف‌شان با تیم کارلو آنچلوتی را به سه امتیاز برسانند و به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند. 
پدری پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« ژاوی همیشه به من می‌گوید که باید بیشتر به دروازه نزدیک شوم و شوت بزنم، باید بیشتر ریسک کنم، باید بیشتر روی موقعیت‌های تک به تک جسور باشم. من بیشتر و بیشتر در پیشروی احساس اعتماد به نفس دارم و به همین دلیل است که گل امشب متعلق به ژاوی است.»

1789601
این بازیکن روی یک کار ترکیبی با گاوی موقعیت خوبی ایجاد کرد و گاوی توانست پاس گل دمبله را ارسال کند تا بارسا با پیروزی زمین را ترک کند. او در این باره اظهار داشت:« من پیش رفتم، موقعیت را دیدم و گاوی را پیدا کردم که بدنش را در زاویه خوبی قرار داده بود و او هم توانست پاس گل را برای دمبله ارسال کند.»
بارسا حالا با پیروزی به سوپر جام اسپانیا می‌رود و امیدوار است که بتواند اولین جام این فصل را نیز در عربستان بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها