کد خبر : 1863726 | 19 دی 1401 ساعت 11:58 | 14.5K بازدید | 10 دیدگاه

گواردیولا: ویالی زندگی همه ما را بهتر کرد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از جانلوکا ویالی به عنوان فردی کاریزماتیک و خاص یاد کرد.

گواردیولا: ویالی زندگی همه ما را بهتر کرد

به گزارش "ورزش سه"، افراد بسیاری در دنیای فوتبال به نحوی با ویالی هم تیمی، همکار و دوست بودند و درگذشت او آنها را به شدت تحت تاثیر قرار داد. 
این ستاره سابق یوونتوس روز جمعه در سن 58 سالگی و پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان در شهر لندن از دنیا رفت و گواردیولا می‌گوید خوش شانس بوده که روزهای بسیاری را در کنارش سپری کرده است. 
این مربی اسپانیایی در این باره اظهار داشت:« من خوش شانس بودم که با او در زمین گلف دیدار کردم. او در تمام این مدت همیشه از خودش و بدنش و زندگی‌اش محافظت کرده بود و همین نشان می‌داد که در نهایت زندگی مانند یک سکه است، گاهی به یک سمت فرود می‌آید و گاهی سمت دیگرش را به شما نشان می‌دهد.»

1675998

سرمربی سیتی با اشاره به اهمیت کار در تیم ملی ایتالیا برای ویالی گفت:« من می‌خواهم صادقانه از تیم ملی ایتالیا و خصوصا روبرتو مانچینی تشکر کنم که در سه سال آخر در کنار ویالی بودند و با هم قهرمانی در یورو را تجربه کردند چون من می‌دانم که این باعث شد او احساس زنده بودن داشته باشد.»
او با تمجید از شخصیت ویالی اضافه کرد:« یافتن کسی که بتواند کاریزمای او را داشته باشد بسیار دشوار است. او هرگز از یاد برده نخواهد شد. ما باید او را با لبخندی بزرگ به یاد داشته باشیم چون او کاری کرد که زندگی همه ما بهتر باشد.»

دیدگاه‌ها