کد خبر : 1863738 | 19 دی 1401 ساعت 13:13 | 51.4K بازدید | 30 دیدگاه

خشم رئال از حمله به زیدان: باید عذرخواهی کنید!

اظهارات نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، باعث ناراحتی مدیران رئال مادرید شده است.

خشم رئال از حمله به زیدان: باید عذرخواهی کنید!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری انتظار داشتند که در صورت عدم تمدید قرارداد دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه، زیدان به عنوان جانشین او روی نیمکت این تیم بنشیند.

دشان روز گذشته قراردادش را تا سال 2026 تمدید کرد و لوگرائه در گفتگو با RMC Sport اظهارات تندی را علیه زیدان مطرح کرد و مدعی شد که حاضر به صحبت با او نیست و بهتر است حالا خبرنگاران به دنبال تیم دیگری برای این مربی باشند.

او حتی درباره احتمال حضور زیدان در تیم ملی برزیل هم صحبت کرد و گفت که این موضوع هیچ اهمیتی برایش ندارد و بهتر است که برنامه درستی برای پیدا کردن باشگاه یا تیم ملی دیگری داشته باشد.

این اظهارات واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت و بازیکنان سرشناس فوتبال فرانسه مانند کیلیان امباپه و فرانک ریبری بلافاصله نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

رئال مادرید که سابقه همکاری با زیدان به عنوان بازیکن و سرمربی را دارد نیز از این اظهارات ابراز ناراحتی کرد و بیانیه‌ای هم در این باره منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:« باشگاه رئال مادرید از اظهارات ناخوشایند رییس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره زیدان که یکی از بزرگترین اسطوره‌های دنیای فوتبال است ابراز تاسف می‌کند.

این صحبت‌ها نشانه‌ای از بی‌احترامی نسبت به یکی از افرادی است که بسیاری از هواداران در سراسر دنیا تحسینش می‌کنند و باشگاه ما انتظار عذرخواهی سریع از او را دارد. زین الدین زیدان قهرمانی جهان و اروپا را با پیراهن تیم ملی کشورش به دست آورده و جام‌های دیگری را هم در کارنامه دارد، او همیشه ارزش‌های این رشته ورزشی را در نظر گرفته و این را در طول دوران حرفه‌ای فوتبالش به عنوان یک بازیکن یا مربی نشان داده است.

این اظهارات از سوی رییس فدراسیون فوتبال فرانسه برای کسی که در چنین جایگاهی است نادرست است و ارزش او را پایین می‌آورد، درست مانند صحبت‌هایی که علیه کریم بنزما، کاپیتان ما و دارنده فعلی توپ طلا، که قهرمانی با فرانسه در لیگ ملت‌های 2021 را تجربه کرد و پنج لیگ قهرمانان هم در کارنامه دارد مطرح شده است.»

1789670

دیدگاه‌ها