کد خبر : 1863751 | 19 دی 1401 ساعت 14:18 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

باید برای انتخاب میزبان این مرحله قرعه‌کشی می‌شد؛

اخباری: روز سختی برای هوادار رقم می‌زنیم

سرمربی چادرملو می‌گوید هوادار بازی سختی مقابل تیم‌شان خواهد داشت.

اخباری: روز سختی برای هوادار رقم می‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید اخباری، سرمربی چادرملو در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار در جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها برای تیم چادرملو اتفاق افتاد چون هوادار تیم خوب و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. آنها تیمی غیرقابل پیشبینی هستند و سرمربی‌ای دارند که در سه سال اخیر دو بار قهرمان جام حذفی شده است. آقای الهامی در روزهای سختم به من آرامش می‌داد و فکر نمی‌کردم در جام حذفی تقابل‌مان با هم باشد. امیدوارم فردا بتوانم خوب درس پس بدهم.

او ادامه داد: جام حذفی شانسی برای تیم‌هایی است که از رده‌های پایین تر هستند. تقابل سختی برای دو تیم است و برای هوادار هم بازی راحتی نخواهد بود. اینکه تیم‌های لیگ برتری در بازی ابتدایی حتما باید میزبان باشند خوب نیست، ما زحمت کشیدیم و یک مرحله بالا آمدیم، چه اشکالی داشت قرعه‌کشی شود؟ خیلی اتفاق‌های خوب در جام حذفی افتاده است؛ سابقه داشته خیلی از بازیکنان مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کرده‌اند و باعث نقل و انتقال و تغییر سرنوشت یک بازیکن شده است. فردا یک بازی تاکتیکی خواهد بود.

او در مورد اینکه آیا شاگردانش پیشنهاد لیگ برتری دارند یا خیر گفت: در مورد نقل و انتقالات، لازم است بگویم دو بازیکن جذب کرده‌ایم؛ آقای حجت صدقی و علی طاهران. دو تیم صنعتی و خصوصی در لیگ یک نقل و انتقالات را برای باقی تیم‌ها سخت کرده‌اند. ما هم تیم صنعتی هستیم اما بودجه محدودی داریم. سعی می‌کنیم بازیکنانی که انگیزه بیشتری دارند جذب کنیم. ۳تا از بازیکنان ما پیشنهاد لیگ برتری دارند. با حفظ منافع باشگاه سعی می‌کنیم به آنها کمک کنیم.

1754552

دیدگاه‌ها