کد خبر : 1863770 | 19 دی 1401 ساعت 15:37 | 32.9K بازدید | 31 دیدگاه

25 دقیقه بد بودیم

نمی‌دانم چرا از بارسلونا ترسیده بودیم

یان اوبلاک، گلر اتلتیکو مادرید، اعتراف کرد که شب گذشته با ترس وارد زمین شدند و 25 دقیقه ابتدایی بازی را تقدیم بارسا کردند.

نمی‌دانم چرا از بارسلونا ترسیده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته میزبان بارسلونا بود، ولی در نهایت با یک گل شکست خورد. تک‌گل بازی را عثمان دمبله در دقیقه 22 به ثمر رساند و اتلتیکو که در نیم ساعت نخست حرفی برای گفتن نداشت، تاوان شروع ضعیف خود را پس داد.

1789729

یان اوبلاک، دروازه‌بان اسلوونیایی اتلتیکو، در مورد دلیل شکست تیمش گفت: «شکست هرگز اتفاق خوبی نیست. 25 دقیقه ابتدایی ضعیف و بد کار کردیم ولی در باقی دقایق تیم بهتر زمین بودیم و مستحق زدن گل تساوی، اما هر چه تلاش کردیم نشد. باید از همان دقیقه اول بازی را جدی شروع می‌کردیم، اما ابتدا اجازه دادیم بارسا ما را تنبیه کند و سپس به خودمان آمدیم، ولی اصلا شانس با ما نبود.»

1789728

اوبلاک ادامه داد: «در 25 دقیقه ابتدایی بازی اتلتیکو اصلا در زمین حضور نداشت. فکر نمی‌کنم این به‌خاطر تاکتیک تیم بود، بلکه بیشتر یک مشکل ذهنی است. در چند سال اخیر، ما بارها با این معضل روبرو شده‌ایم. برابر بارسا بازی را کند، ایستا و با ترس شروع کردیم. منتظر ایستادیم تا بارسا گل بزند و سپس بیدار شدیم. جوابی برای این معضل ندارم که اگر داشتم، برابر بارسا بازی را به‌گونه‌ای دیگر شروع می‌کردیم. فوتبال 65 دقیقه نیست، بلکه 90 دقیقه است. در بیشتر دقایق بازی نشان دادیم که می‌توانیم پایاپای رقابت کنیم و چیزی از بارسا کم نداشتیم ولی نمی‌دانم چرا با ترس وارد زمین شدیم.»

دیدگاه‌ها