کد خبر : 1863773 | 19 دی 1401 ساعت 15:28 | 41.3K بازدید | 23 دیدگاه

توتونی: امیدوارم فردا روز خوب آن‌ها نباشد

آرزوی جالب توجه سرمربی ون‌پارس برای پرسپولیس!

سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس اصفهان معتقد است فردا مهم‌ترین دیدار تاریخ آن‌ها برابر پرسپولیس خواهد بود.

آرزوی جالب توجه سرمربی ون‌پارس برای پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه” مجتبی توتونی، سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس اصفهان، قبل از جدال حساس با پرسپولیس در جام حذفی گفت: «ما فردا مهم‌ترین بازی تاریخ باشگاه ون‌پارس را با تیم بزرگ پرسپولیس داریم. آن‌ها صدرنشین لیگ برتر بوده و در این مقطع زمانی بهترین تیم ایران هستند. پیشینه‌ای بزرگ، کادر فنی خوب و بازیکنان باکیفیت دارند. دیداری مهم و سخت برای ماست، اما بازیکنان تمرینات خوبی برای مقابله با نقاط ضعف و قدرت پرسپولیس انجام داده‌اند.»

وی در ادامه گفت: «علی‌رغم احترامی که برای پرسپولیس قائل هستیم، اما بازیکنان ما سرشار از انگیزه هستند که یک بازی خوبی انجام دهیم و مردم اصفهان را سربلند کنیم.»

سرمربی ون‌پارس در خصوص فعالیتشان در بازار زمستانی گفت: «نیم فصل دوم از هفته آینده برای ما شروع می‌شود و ما تا الآن ۳ بازیکن به تیم اضافه کردیم. آقای کرملاچعب، آقای احمدی و آقای طجرلو اضافه شده‌اند. یک دفاع مرکزی هم استخدام می‌کنیم تا این چهار بازیکن کنار ما حضور داشته باشند. اگر در آینده بازیکنی باشد که به ون‌پارس کمک کند آن را جذب می‌کنیم.»

توتونی در پایان گفت: «شرایط ما عالی است و بازیکنان سرشار از انگیزه هستند و خوب تمرین می‌کنند. تمرینات تیم باکیفیت جلو می‌رود و امیدوارم نیم فصل دوم روند صعودی چند هفته قبل را که دائما با پیروزی همراه بوده ادامه دهیم. خوشبختانه تیم ما با باختن خداحافظی کرده است و امیدوارم به جایگاهی که حقمان است برسیم. امیدوارم فردا روز خوب ما باشد و روز خوب پرسپولیس نباشد و اتفاقات به نفع ون‌پارس رقم خورده و دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.»

1789732

دیدگاه‌ها