کد خبر : 1863777 | 19 دی 1401 ساعت 17:00 | 28.8K بازدید | 9 دیدگاه

بهترین خبر برای بارسا

عثمان دمبله، این پشه دوباره نیش می‌زند

عثمان دمبله دیشب یک گل سه امتیازی زد و کمک کرد بارسلونا در یکی از دشوارترین بازی‌های فصل خود در زمین اتلتیکو برنده شود. ال‌موسکیتو (پشه) یک بار دیگر سرنوشت‌ساز شد.

عثمان دمبله، این پشه دوباره نیش می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله در شرایط بدی از جام جهانی 2022 برگشت. او با فرانسه نایب‌قهرمان شد و در بازی فینال قبل از اتمام 45 دقیقه نخست تعویض شد تا مشخص شود دیدیه دشان از فرم بازی او رضایت ندارد. دمبله در بازگشت به تمرینات بارسا یک هدف داشت و آن هم اعاده حیثیت بود. 

1771538

دمبله خوش‌شانس است که در بارسا ژاوی به او اطمینان حداکثری دارد و یکی از اصلی‌ترین دلایل تمدید قرار داد او نیز ژاوی بود. ژاوی در یکی از نشست‌های اخیر خود گفت که به دمبله کمک خواهد کرد هر چه زودتر جام جهانی را فراموش کند. او بارها تاکید کرد که دمبله در بارسلونا نقشی ثابت و کلیدی دارد و دمبله هم خیلی زود پاسخ اعتماد مربی کاتالان را داد. در سه بازی اخیر بارسا، دمبله دو گل زده است: یکی به اینترسیتی در کوپا دل ری و دیگری در بازی شب گذشته مقابل اتلتیکو که باعث پیروزی بارسا در ورزشگاه متروپولیتانو شد. دمبله که به او لقب موسکیتو (پشه) را داده‌اند، حالا بار دیگر نیش می‌زند و چه خبری بهتر از این برای بارسلونا؟

1789543

گل دمبله کمک کرد بارسا پیروز شود و فاصله در صدر جدول با رئال را به سه امتیاز افزایش دهد. او در بازی برابر اینترسیتی که بارسا چیزی تا حذف از کوپا دل ری فاصله نداشت نیز درخشید و یکی از چهار گل تیمش را زد. اگر به قبل از جام جهانی برگردیم، باید بگوییم که دمبله در پنج بازی اخیر تیمش زننده سه گل بوده است.

1788643

داستان بازی بارسا و اتلتیکو نیز مشابه دو بازی گذشته آبی‌اناری‌ها بود. بارسا برابر اسپانیول از شانس‌های زیاد خود استفاده نکرد و در نهایت 1-1 متوقف شد. برابر اینترسیتی، بارسا در نیمه اول می‌توانست با دو یا سه گل برتری به رختکن برود، ولی تنها یک گل زد و در نهایت پس از 120 دقیقه تلاش 4-3 برنده شد. دیشب نیز دمبله می‌توانست در نیمه دوم گل بعدی خودش و بارسا را بزند و کار اتلتیکو را تمام کند، ولی ضربه او به تیر خورد تا بارسا در دقایق پایانی با کمی چاشنی شانس برتری را حفظ کند.

1789542

 در مقطعی که روبرت لواندوفسکی سه بازی از همراهی بارسا محروم شده، ژاوی از دیگر مهره‌های هجومی خود درخواست تلاش بیشتر و زدن گل‌های تعیین‌کننده را داشته است. دیشب که فاتی از روزهای اوجش فرسنگ‌ها فاصله داشت و فران تورس هم که از دقیقه 57 وارد زمین شده بود، در دقایق پایانی اخراج شد، این دمبله بود که یه یاری ژاوی آمد و سرنوشت بازی را تعیین کرد. او امید اول ژاوی در سوپرجام و سپس بازی‌های سرنوشت‌ساز هفته‌های بعد نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها