کد خبر : 1863789 | 19 دی 1401 ساعت 16:39 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

با تمام توان به این بازی می‌رویم

بیک‌زاده: جام حذفی میانبر رسیدن به آسیاست

مربی تیم فوتبال گل گهر از کیفیت تیم فوتبال مس شهربابک تمجید کرد.

بیک‌زاده: جام حذفی میانبر رسیدن به آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیک‌زاده، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان، پیش از دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی این تیم مقابل مس شهربابک که روز آینده در ورزشگاه اختصاصی گل گهر برگزار خواهد شد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: «برای ما جام حذفی فردا شروع می‎‌شود. به‌هرحال جام حذفی معروف به جام شگفتی‌هاست و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. آقای قلعه‌نویی هم با بازیکنان صحبت کرده‌اند و تاکید کرده‌اند که نباید این بازی را دست‌کم گرفت. برای تیم حریف هم احترام خاصی قائل هستیم ولی می‌توانیم بازی را با سه امتیاز تمام کنیم.»
او ادامه داد: «جام حذفی میانبری برای شرکت در آسیا هم هست که ما سعی داریم از این میانبر استفاده کنیم و امیدوارم شانس هم داشته باشیم و خدا کمک کند تا این مسابقه را با پیروزی تمام کنیم.»
بازیکن سابق سپاهان و استقلال درباره غایبان تیم گل گهر در مصاف با مس شهربابک بیان کرد: «ما چند بازیکن را نداریم. آقای خدابنده‌لو و آقای علیزاده. ولی 22 بازیکن داریم که می‌توانند در بازی حضور داشته باشند.»
بیک‌زاده درباره چشم‌انداز گل گهر در جام حذفی اضافه کرد: «چشم‌انداز ما این است که اتفاق خوبی برای باشگاه گل گهر و بازیکنان و مردم خوب سیرجان رقم بخورد. دنبال کسب سهمیه آسیایی با تلاش بچه‌ها هستیم.»
سؤال پایانی درباره کیفیت تیم مس شهربابک بود و او در واکنش به این سؤال گفت: «تیم شهربابک تیم بسیار خوبی است و کمترین گل خورده را در لیگ یک دارند. مربی آن‌ها، آقای رضایی هم هم‌بازی من بوده است. تیم خوبی هستند و با تمام توان به این مسابقه می‌رویم.»

دیدگاه‌ها