کد خبر : 1863798 | 19 دی 1401 ساعت 17:40 | 23.9K بازدید | 19 دیدگاه

پرتغال نشد: مورینیو نزدیک به نیمکت تیم ملی برزیل

درحالی‌که بحث جانشین تیته در نیمکت برزیل گرم است، یک فوتبالیست سابق برزیلی می‌گوید احتمال معرفی شدن ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی سلسائو بالا است.

پرتغال نشد: مورینیو نزدیک به نیمکت تیم ملی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، از ژوزه مورینیو به عنوان یکی از نامزدهای اصلی به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی کشورش پرتغال یاد می‌شد، ولی فدراسیون فوتبال این کشور امروز روبرتو مارتینز اسپانیایی را رسما به عنوان سرمربی اعلام کرد.

اما به جز پرتغال، چند تیم ملی بزرگ دیگر هم این روزها به دنبال سرمربی می‌گردند که برزیل یکی از آن‌هاست. در روزهای اخیر، شایعاتی درباره مطرح شدن نام مورینیو در فدراسیون فوتبال برزیل شنیده شد و حالا یک بازیکن سابق برزیلی می‌گوید مربی‌گری آقای خاص در سلسائو احتمال بالایی دارد.

1789764

کارلوس آلبرتو، هافبک سابق برزیلی که سابقه بازی زیر نظر آقای خاص را دارد در مصاحبه‌ای با رسانه‌های این کشور ادعایی مطرح کرد که جنجالی شده است. او گفت: "احتمال اینکه مورینیو سرمربی سلسائو بشود بالا است. او حتی با من تماس گرفت و پیشنهاد داد که دستیارش بشوم."

کارلوس آلبرتو، که این روزها 38ساله است، در پورتو بازیکن مورینیو بوده و زیر نظر او فاتح چمپیونزلیگ شده است.

در قطر، بعد از حذف تیم ملی برزیل در مرحله یک‌چهارم نهایی، تیته از سمت سرمربی‌گری این تیم استعفا داد و فدراسیون برزیل از آن زمان به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او است.

دیدگاه‌ها