کد خبر : 1863833 | 19 دی 1401 ساعت 20:04 | 44.6K بازدید | 21 دیدگاه

سرنوشت فلیکس مشخص شد: نیم فصل در چلسی

مارکا اعلام کرد دو باشگاه چلسی و اتلتیکو مادرید بر سر انتقال ژوائو فلیکس، مهاجم پرتغالی اتلتیکو، به توافق لفظی رسیده‌اند.

سرنوشت فلیکس مشخص شد: نیم فصل در چلسی

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس، مهاجم پرتغالی 23ساله اتلتیکو مادرید، در فصل جاری با بی‌اعتنایی دیه‌گو سیمئونه، سرمربی این تیم، مواجه شده است. او حتی پیش از شروع جام جهانی قطر از این شرایط ناراضی بود و چندین بار از تمایل خود برای ترک اتلتیکو پرده برداشت.

از سوی دیگر مدیران اتلتیکو هم وقتی متوجه شدند سیمئونه به این نتیجه رسیده که این مهاجم پرتغالی در برنامه‌هایش جایی ندارد تصمیم گرفتند او را در ماه ژانویه به فروش برسانند. از آن زمان بود که نام چند باشگاه و به خصوص دو باشگاه لیگ برتری به عنوان مقاصد احتمالی فلیکس مطرح شد.

1789812

دیروز اعلام شد که شایعات درباره تلاش منچستریونایتد برای جذب ژوائو درست بوده است. شیاطین سرخ که به دنبال جانشینی برای رونالدو می‌گشتند مذاکرات با اتلتیکو درباره فلیکس را آغاز کرده بودند. اما درخواست مالی اتلتیکو در حدی نبود که یونایتد حاضر به پرداختنش باشد.

امروز اما روزنامه مارکا اعلام کرد شرایط به نفع چلسی تغییر کرده و حالا دیگر می‌توان انتقال فلیکس به استمفوردبریج را قطعی دانست. این روزنامه می‌گوید دو باشگاه چلسی و اتلتیکو بر سر این انتقال به توافق لفظی رسیده‌اند و قرار است مهاجم پرتغالی با یک قرارداد قرضی نیم‌فصله تا پایان فصل جاری با مبلغ 11 میلیون یورو به چلسی منتقل شود.

بر اساس این گزارش چلسی از این گزینه برخوردار است که فلیکس را تابستان آینده به صورت دائمی خریداری کند. علاوه بر چلسی و منچستریونایتد گفته می‌شود آرسنال هم این ستاره پرتغالی را زیر نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها