کد خبر : 1863838 | 19 دی 1401 ساعت 21:03 | 60.2K بازدید | 83 دیدگاه

بیانیه باشگاه رئال مادرید بعد از بازنشستگی گرت بیل

رئال مادرید: فراموشت نمی‌کنیم اسطوره ما گرت بیل

بعد از اعلام بازنشستگی گرت بیل، باشگاه سابق او رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی از این ستاره ولزی و دوران حضورش در لوس بلانکوس تجلیل کرد.

رئال مادرید: فراموشت نمی‌کنیم اسطوره ما گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش گرت بیل، ستاره ولزی دنیای فوتبال، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با فوتبال باشگاهی و ملی خداحافظی کرده و از این پس بازنشسته خواهد شد.

گرت بیل فوتبال باشگاهی را از ساوتهمپتون آغاز کرد و سپس به تاتنهام پیوست. درخشش او در این باشگاه باعث شد ستاره ولزی با قراردادی بزرگ راهی رئال مادرید شود و سالها با پیراهن سفید این تیم بدرخشد. با اینکه در سالهای پایانی حضور بیل در سانتیاگو برنابئو بین او و رئالی‌ها تنش‌هایی وجود داشت ولی با اعلام بازنشستگی او باشگاه رئال مادرید با انتشار یک بیانیه از او تجلیل کرد.

1789822

بیانیه رئال مادرید از این قرار است:" باشگاه رئال مادرید بعد از اعلام بازنشستگی گرت بیل از فوتبال به این وسیله مراتب تشکر و قدردانی و تحسین خود را از یکی از اسطوره‌های بزرگ باشگاه ما و دنیای فوتبال اعلام می‌کند.

گرت بیل در سال 2013 به رئال مادرید آمد و به مدت 9 سال از پیراهن ما دفاع کرد. او در رئال 19 جام قهرمانی به دست آورد، 5 عنوان قهرمانی اروپا، 4 قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، 3 سوپرجام اروپا، 3 قهرمانی لالیگا، 1 قهرمانی جام حذفی اسپانیا و 3 سوپرجام اسپانیا. گرت بیل به صورت انفرادی هم در سال 2018 به عنوان بهترین بازیکن فینال چمپیونزلیگ انتخاب شد و در همان سال توپ طلایی جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورد.

گرت بیل در یکی از موفق‌ترین دورانهای تاریخ رئال مادرید بازیکن ما بود و تا ابد نامش با بعضی از درخشان‌ترین لحظات یک دهه گذشته رئال به یاد آورده خواهد شد. لحظاتی مثل گل او در فینال کوپا دل‌ری در والنسیا در سال 2014، گل تماشایی او در فینال چمپیونزلیگ 2014 در لیسبون، گلهای او در فینال چمپیونزلیگ 2018 کیف و به خصوص گل قیچی برگردان تماشایی او که برای همیشه در خاطره فوتبالدوستان زنده خواهد بود.

نام و تصویر گرت بیل برای ابد با تاریخ باشگاه ما عجین خواهد بود. او یکی از اسطوره‌های رئال مادرید بود. موفق باشی گرت، برای تو و خانواده‌ات بهترین آرزوها را داریم".

1789823

دیدگاه‌ها