کد خبر : 1863843 | 19 دی 1401 ساعت 22:12 | 89.9K بازدید | 70 دیدگاه

احتمال جذابی که بارتومئو خراب کرد: مسی در سیتی

خبرنگار نشریه اتلتیک می‌گوید مسی در سال 2020 قصد داشت بعد از ترک بارسلونا به منچسترسیتی ملحق شود ولی مخالفت بارتومئو، رئیس وقت بارسا، مانع انجام این انتقال شد.

احتمال جذابی که بارتومئو خراب کرد: مسی در سیتی

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه از زمان جدا شدن لیونل مسی از باشگاه بارسلونا 17 ماه می‌گذرد ولی نام او همچنان با نام باشگاه کاتالان گره خورده است. تا جایی که مدیران بارسا همچنان از نام این ستاره بزرگ آرژانتینی به عنوان اهرمی در مذاکرات و تعاملات خود استفاده می‌کنند.

خوان لاپورتا، رئیس فعلی بارسا، هر وقت احساس می‌کند تحت فشار قرار دارد اهرم کارآمد خود را به کار می‌گیرد: تلاش برای بازگرداندن لئو مسی به نوکمپ.

1789831

با اینکه ستاره بزرگ فوتبال دنیا هفده ماه است که پیراهن بارسا را به تن نمی‌کند ولی مدیران باشگاه کاتالان از احتمال بازگشت او برای پیش‌برد سیاست‌های خود بهره‌ می‌برند. پل بولاس، خبرنگار نشریه اتلتیک، که اخبار بارسلونا را پوشش می‌دهد امروز مدعی شد سرنوشت مسی این روزها به جای پاریس می‌توانست بازی در منچستر برای تیم پپ گواردیولا باشد و مدیریت قبلی بلوگرانا باعث شد او در نهایت از پاریس سر در بیاورد.

1789832

این خبرنگار مدعی است وقتی مسی در پایان فصل 20-2019 بوروفاکسی به دفتر بارتومئو، رئیس وقت بارسا، ارسال کرد و گفت قصد ترک بلوگرانا را دارد هدف او ملحق شدن به منچسترسیتی بود. مسی حتی با پپ گواردیولا تماس گرفته بود و مدیران سیتی در حال تنظیم یک پیشنهاد رسمی برای ارائه به لئو بودند. اما مخالفت بارتومئو با تصمیم جدایی لئو مسی باعث شد انتقال او به سیتی و بازی کردن دوباره‌اش زیر نظر پپ منتفی شود و او در نهایت سر از پاریس در بیاورد.

1789833

دیدگاه‌ها