کد خبر : 1863849 | 19 دی 1401 ساعت 23:36 | 7.4K بازدید | 8 دیدگاه

سون: علاقه‌ای به صحبت درباره قهرمانی آرسنال ندارم

ستاره کره ای تاتنهام اعلام کرد که علاقه ای به صحبت درباره شانس قهرمانی رقیب دیرینه و همشهری خود ندارد.

سون: علاقه‌ای به صحبت درباره قهرمانی آرسنال ندارم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای فوق العاده حساس هفته بیستم لیگ جزیره، تاتنهام در استادیوم خانگی خود میزبان آرسنال خواهد بود. توپچی ها موفق شدند در بازی رفت، از سد رقیب خود بگذرند و اکنون شاگردان کونته در پی جبران این مسئله هستند.

آرسنال که فصل را فوق العاده آغاز کرد و هفته هاست صدرنشینی لیگ را به خود اختصاص داده، پس از سالها به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است. با این حال، ستاره کره ای تاتنهام قبل از دربی شمال لندن در روز یکشنبه، تمایلی به بحث در مورد آرزوهای آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر نداشت.

آرسنال فقط یک بار در تمام فصل شکست خورده است، اما با از دست دادن امتیازات ارزشمند مقابل نیوکاسل در هفته گذشته، به ورزشگاه تاتنهام هاتسپر خواهد رفت و دیدار سختی را در پیش دارد.

1789106

سون ادعا می‌کند که هیچ‌کس در اسپرز به قهرمانی توپچی‌ها توجه نمی‌کند، اما اعتراف می‌کند آنها به دنبال این مسئله هستند تا انتقام شکستی که در اولین دربی این فصلِ شمال لندن متحمل شدند را بگیرند.

هنگامی که از سون درباره وضعیت اخیر آرسنال و موقعیت آنها برای قهرمانی در لیگ جزیره پرسیده شد، گفت: علاقه ای به صحبت در این باره ندارم.

وی افزود: ما در بازی خارج از خانه مقابل آنها شکست خوردیم، بنابراین این هفته فرصت جبران داریم. فکر می‌کنم وقتی در امارات شکست خوردیم، هواداران واقعا ناامید شدند، بنابراین ما وظیفه بزرگی برای پیروزی در خانه داریم. همه باید آماده باشند تا با تمام توان وارد زمین مسابقه شوند.

دیدگاه‌ها