کد خبر : 1863869 | 20 دی 1401 ساعت 08:13 | 353 بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری قهرمانی کشور بانوان بعد از ۶ سال

آغاز لیگ برتر والیبال نشسته بانوان از بهمن

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان با اشاره به استقبال خوب بانوان از مسابقات قهرمانی کشور گفت: برگزاری این رقابت ها بعد از ۶ سال تاثیر زیادی بر جوانگرایی تیم ملی داشته و سکوی پرتابی برای شناسایی جوانان بااستعداد در والیبال نشسته بانوان بود.

آغاز لیگ برتر والیبال نشسته بانوان از بهمن

به گزارش "ورزش سه" مریم ایرانمنش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال بالای بانوان در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور، اظهار کرد: با وجود این که مسابقات قهرمانی کشور بانوان بعد از ۶ سال برگزار شد، اما استقبال به حدی بالا بود که توانستیم از بین استعدادهای شناسایی شده و با تصمیم رییس فدراسیون جانبازان و معلولین در کنار تیم ملی، تیم جوانان را نیز تشکیل دهیم که در آینده می‌توانند پشتوانه‌های خوبی برای تیم ملی باشند، در حقیقت این رقابتها سکوی پرتابی برای جوانان بود.

وی ضمن تشکر از فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به این که تعداد بانوان والیبال نشسته کم بود، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور شرایطی را فراهم کرد تا با شناسایی استعدادهای نخبه، ضمن افزایش تعداد بانوان در جهت پیشرفت این رشته نیز گام‌های موثری برداریم.

وی درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: بعد از بازگشت از مسابقات جهانی امارات قرار بود جلسه‌ای را با فدراسیون جانبازان و معلولین برای برگزاری اردوی تیم ملی داشته باشیم که هنوز این جلسه برگزار نشده و مشخص نیست اردوها از چه زمانی آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان پیرامون این پرسش که آیا تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایجاد خواهد شد یا خیر؟ افزود: برای بهبود عملکرد تیم و حضور پرقدرت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین قطعا در ترکیب تیم ملی تغییراتی اعمال خواهد شد که این تغییرات صددرصد به نفع تیم ملی است.

ایرانمنش در پایان درباره زمان برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته بانوان گفت: تلاش بر این است که لیگ بانوان را بهمن ماه برگزار کنیم تا در کنار برگزاری اردوی تیم ملی، بانوان را در کوران مسابقات نیز قرار دهیم.

دیدگاه‌ها