کد خبر : 1863871 | 20 دی 1401 ساعت 08:05 | 7.6K بازدید | 4 دیدگاه

هیچ محدودیتی برای بازگشت به میادین ندارم

هالر: قادر به انجام همه کارهای قبل از سرطان هستم

هالر به بازگشت به میادین تنها شش ماه پس از تشخیص ابتلایش یه سرطان فکر می کند.

هالر: قادر به انجام همه کارهای قبل از سرطان هستم

به گزارش "ورزش سه"، در تست‌های پزشکی پیش فصل بود که مشخص شد او به بیماری سرطان بیضه مبتلا شده و باید روند درمانش را هرچه سریع‌تر آغاز کند. تنها شش ماه بعد از این اتفاق تلخ، حالا مهاجم دورتموند آماده بازگشت به میادین در بازی مقابل آگزبورگ در تاریخ یکشنبه دوم بهمن است.

مهاجم سابق تیم های وستهم و آژاکس هنوز هیچ بازی برای تیم آلمانی انجام نداده است. او کمتر از دو هفته پس از امضای قرارداد با دورتموند، مجبور به ترک تمرینات پیش فصل به خاطر ابتلا به سرطان شد.

این ملی پوش ساحل عاجی پس از انجام عمل های جراحی موفقیت آمیز و همچنین شیمی درمانی برای درمان تومور، اوایل ژانویه به تمرینات بازگشت.

1789874

"من می خواهم هر چه سریع تر بازی کنم. هیچ محدودیتی برای حضورم در میدان وجود ندارد مگر اینکه کادر پزشکی تصمیم دیگری بگیرد." هالر اخیرا با گفتن این جملات از انگیزه بالای خود برای بازگشت خبر داد.

او در پاسخ به چشم اندازی که برای آینده خود در نظر گرفته گفت: "بهترین حس ممکن را دارم و فقط روی این تمرکز کرده ام که به فرم بدنی ایده آل برگردم. من می‌توانم هر کاری را که قبلا انجام می‌دادم انجام دهم، این به من اعتماد به نفس زیادی می‌دهد."

1789875

این مهاجم که به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که در هفت بازی متوالی گل می زند در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت به خداحافظی هم فکر کرده گفت: "خداحافظی هرگز به ذهن من خطور نکرده است. من رو به جلو نگاه می کنم و زمان زیادی را برای رسیدن به اوج صرف می کنم. این برای خانواده ام سخت تر بود و آنها رنج زیادی را متحمل شدند."

دیدگاه‌ها