کد خبر : 1863899 | 20 دی 1401 ساعت 11:10 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

کمیته المپیک گزینه ای برای سرمربیگری تیم امید ندارد

هاشمی: نمی دانم چرا تاج حکم کاشانی را نداد!

دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد رییس فدراسیون فوتبال برخلاف توافق صورت گرفته حکم سرپرستی حبیب کاشانی در تیم امید را ابلاغ نکرده است.

هاشمی: نمی دانم چرا تاج حکم کاشانی را نداد!

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل بود که دبیرکل کمیته ملی المپیک از انتخاب حبیب کاشانی به عنوان سرپرست تیم فوتبال امید با توافق فدراسیون فوتبال خبر داد، اما هنوز این حکم از سوی فدراسیون ابلاغ نشده است.
مناف هاشمی بعد از پایان جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه بعد از اعلام سرپرستی کاشانی هیچ اتفاقی برای تیم امید رخ نداده، گفت: ما خودمان هم خیلی اصرار داشتیم که هر چه سریعتر این موضوع مشخص شود. خبری هم که قبلا من اعلام کردم بر اساس توافقی بود که در جلسه رییس فدراسیون فوتبال، معاون قهرمانی وزارت ورزش، رییس کمیته ملی المپیک و بنده صورت گرفت. در آن جلسه توافق کردیم که آقای کاشانی به عنوان سرپرست معرفی شوند. قرار بود بعد از جام جهانی ریاست فدراسیوت فوتبال حکم را ابلاغ کنند. 
وی افزود: آخرین پیگیری هم که کردیم، کسی مخالف این حکم نیست، اما اینکه چرا ابلاغ نمی شود، مشخص نیست. امیدواریم هر چه سریعتر آقای تاج تصمیمات لازم را در خصوص تیم امید بگیرند چون در خصوص تیم امید خیلی عقب هستیم. ما باید هم برای بازی های آسیایی امید به مدال داشته باشیم و هم برای کسب سهمیه المپیک امیدوار باشیم. 
دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه عنوان کرد: من چیزی در خصوص شرط و شروط نشنیده ام. هیچ مخالفتی هم رییس فدراسیون فوتبال نکرد. حتما دوستان بررسی های فنی انجام می دهند که مشمول زمان شده است. من فقط توافقی که صورت گرفته بود را اعلام کردم. امیدواریم در روزهای آینده این حکم ابلاغ شود چون بعد از این کار زیاد داریم. انتخاب کادرفنی، همکاری باشگاهها، کمک های مالی و... مسائلی است که باید پیگیری شود.
هاشمی در خصوص انتخاب سرمربی تیم امید هم گفت: من واقعا اطلاعی ندارم و این مساله را به فدراسیون فوتبال واگذار می کنم. ما فدراسیون فوتبال را مثل فدراسیون های دیگر می بینیم. تا یک جایی کنار آن ها هستیم و بعد از آن توقع داریم که تصمیم بگیرند. ما فقط بحث سرپرستی داشتیم و گزینه ای برای سرمربیگری معرفی نکردیم.

دیدگاه‌ها