کد خبر : 1863911 | 20 دی 1401 ساعت 11:51 | 25.1K بازدید | 3 دیدگاه

اولمو: بارسلونا همیشه خانه من است

مصدومیت ستاره اسپانیا را گوشتخوار کرد!

دنی اولمو، مهاجم اسپانیایی، می‌گوید پس از مصدومیت‌های متعددش دوباره به مصرف گوشت روی آورده است.

مصدومیت ستاره اسپانیا را گوشتخوار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اولمو در چند سال اخیر به یکی از بازیکنان اصلی ترکیب تیم ملی اسپانیا تبدیل شده و جایگاه خودش را در فوتبال این کشور پیدا کرده است.
این بازیکن در حال حاضر پیراهن تیم لایپزیش را به تن دارد و در بوندسلیگا به میدان می‌رود اما امیدوار است که به زودی بتواند بار دیگر در فوتبال اسپانیا حضور داشته باشد.
او در گفتگو با یوان گابریل اظهار داشت:« من همیشه حس مثبتی دارم. سالم هستم و سعی دارم به همین روند ادامه دهم. پس از مصدومیت‌های متعدد در سال 2021 تغییراتی در سبکم ایجاد کردم. برای مثال پس از دو سال بار دیگر شروع به مصرف گوشت کردم.»
این مهاجم اسپانیایی درباره آینده‌اش گفت:« من تا سال 2024 قرارداد دارم. در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم و تمرکزم روی دیدارهایی است که در پیش داریم. ما در سه رقابت حاضر هستیم. من مشاورانی دارم که مشغول بررسی شرایط برای آینده هستند و تمرکز من فقط روی فوتبال است. هنوز درباره جدابی از لایپزیش صحبتی نکردم. شاید در این باره در اردوی پیش رو با مکس ابرل، مدیر ورزشی، صحبت کنم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

1789922

اولمو با اشاره به علاقه‌اش برای بازگشت به اسپانیا اضافه کرد:« من دوست دارم روزی به اسپانیا برگردم. این اتفاق بسیار خوبی خواهد بود. آنجا کشور من و لیگ من است. خانواده و دوستانم در اسپانیا زندگی می‌کنند. مهم‌ترین موضوع برای من این است که در باشگاهی بازی کنم که دوستم داشته باشند و در آن مهم باشم. درست مانند اینجا در لایپزیش. وقتی جوان بودم شش سال در بارسلونا بازی کردم. آنجا همیشه خانه من است و بسیاری از دوستانم از تیم ملی در این تیم بازی می‌کنند.»

دیدگاه‌ها