کد خبر : 1863931 | 20 دی 1401 ساعت 12:47 | 9.3K بازدید | 8 دیدگاه

نگرانی بایرن: شاید نویر به فصل بعد نرسد!

مدیران بایرن مونیخ نگران هستند که مصدومیت مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی، طولانی‌تر از حد تصور شود.

نگرانی بایرن: شاید نویر به فصل بعد نرسد!

به گزارش "ورزش سه"، نویر پس از پایان کار تیم ملی آلمان در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر و در جریان تعطیلاتش دچار سانحه‌ای در حال اسکی شد و به همین دلیل مجبور شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد. 
این خبر بدی برای بایرن بود که حالا مجبور است برای یافتن دروازه‌بانی مطمئن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کند اما شرایط ممکن است از این هم بدتر شود. 
اسپورت وان مدعی شده که این نگرانی در بین مدیران بایرن مونیخ با توجه به شرایط نویر وجود دارد که شاید مصدومیت این بازیکن طولانی‌تر از چیزی شود که بسیاری انتظارش را داشتند. 

1788741

پیش از این گفته شده بود که او احتمالا می‌تواند این تیم را در تمرینات و اردوی پیش فصل در تابستان سال آینده همراهی کند اما حالا این نگرانی وجود دارد که او حداقل چند دیدار ابتدایی فصل آینده را هم از دست بدهد و این می‌تواند مشکلات بایرن را افزایش دهد.
همین گمانه‌زنی باعث شده که مدیران این باشگاه از فکر جذب دروازه‌بانی صرفا تا پایان فصل بیرون بیایند و به دنبال امضای قراردادی طولانی مدت و نه صرفا شش ماهه با گزینه‌هایی که در نظر دارند باشند. 
به نظر می‌رسد که شانس یان زومر برای حضور در آلیانز آرنا از سایر دروازه‌بان‌ها بیشتر است و احتمال دارد که قرارداد بایرن با این بازیکن 2.5 ساله باشد.  

دیدگاه‌ها