کد خبر : 1863944 | 20 دی 1401 ساعت 14:19 | 25.4K بازدید | 25 دیدگاه

شوک به اتلتیکو مادرید: سیمئونه می‌خواهد برود!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از 11 سال قصد دارد از این باشگاه جدا شود.

شوک به اتلتیکو مادرید: سیمئونه می‌خواهد برود!

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز با شایعاتی درباره احتمال جدایی ژوائو فلیکس از اتلتیکو مادرید شروع شد اما با خبری بسیار عجیب‌تر برای هواداران این تیم ادامه پیدا کرد.
سیمئونه قصد دارد پس از 11 سال حضور روی نیمکت اتلتیکو از این باشگاه جدا شود و پس از فراز و نشیب‌های بسیاری که در این تیم پشت سر گذاشت واندا متروپولیتانو را ترک کند.
بسیاری از رسانه‌ها در روزهای اخیر از احتمال انتقال قرضی خرید گرانقیمت و 127 میلیون یورویی این باشگاه به چلسی خبر داده بودند. با توجه به رابطه متزلزل سیمئونه و فلیکس به نظر می‌رسید که این انتقال احتمالا شامل بند خرید برای باشگاه مقصد هم باشد اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده است.

1783860

پاکو گارسیا مدعی شده که سیمئونه به مدیران اتلتیکو اعلام کرده که قصد دارد در تابستان سال آینده در فاصله یک سال پیش از پایان قراردادش از این باشگاه جدا شود و به حضور 11 ساله‌اش در مادرید خاتمه دهد.
سیمئونه از زمان حضورش در اتلتیکو هر فصل کارش در بین چهار تیم صدر جدول به پایان رساند، دو قهرمانی در لالیگا به دست آورد، دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسید، یک کوپا دل ری کسب کرد، دو بار قهرمان لیگ اروپا شد، دو بار قهرمانی در سوپر جام اروپا را تجربه کرد و یک بار نیز جام قهرمانی سوپر جام اسپانیا را بالای سر برد.

1758954

باید به این نکته را نیز به خاطر سپرد که تنها یک دهه پیش از حضور این مربی آرژانتینی روی نیمکت اتلتیکو، این تیم در دسته دوم حضور داشت و از سال 1996 به بعد حتی یک جام هم به دست نیاورده بود.
الچیرینگیتو خبر داده که بعضی از هواداران اتلتیکو باور دارند که دوران سیمئونه به سر آمده و این موضوع با حذف آنها از لیگ قهرمانان این فصل پس از قرار گرفتن در قعر جدول گروهی که پورتو، بایرلورکوزن و کلوب بروژ در آن حضور داشتند به خوبی مشخص است.
این در حالی است که بسیاری از هواداران این تیم نیز علاقه زیادی به سبک بازی جنگجویانه او با دفاع منسجم داشتند و به گفته می‌شود که او همچنان از حمایت اکثر آنها برخوردار است.

دیدگاه‌ها