کد خبر : 1863963 | 20 دی 1401 ساعت 16:02 | 10.5K بازدید | 16 دیدگاه

او برای من فراتر از مربی بود

گتوزو: آنچلوتی بهترین مربی دنیاست

جنارو گتوزو، مربی ایتالیایی والنسیا، در آستانه بازی با رئال مادرید از کارلو آنچلوتی تمجید کرد.

گتوزو: آنچلوتی بهترین مربی دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در ریاض عربستان تیم‌های رئال مادرید و والنسیا از نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت. این تقابلی دیدنی بین دو مربی ایتالیایی نیز خواهد بود. جناور گتوزو روی نیمکت والنسیا حضور دارد و باید تیمش را برابر رئال مادرید هدایت کند که مربی‌اش کارلو آنچلوتی است. کارلتو در میلان مربی گتوزو بود، ولی در سال 2019 که گتوزو جانشین آنچلوتی در ناپولی شد، روابط این دو کمی خدشه‌دار شد.

1790012

گتوزو در این رابطه گفت: «بین من و آنچلوتی همیشه ارتباط خوب و دوستانه‌ای وجود داشته، ولی اعتراف می‌کنم وقتی جانشین او در ناپولی شدم، شرایط کمی متفاوت شد. رسانه‌ها در آن مقطع می‌گفتند که ناپولی در دوران آنچلوتی از لحاظ بدنی شرایط خوبی نداشت و با من از این حیث بهتر شد. این مسائل باعث شده بود روابط ما تحت‌تاثیر قرار بگیرد، ولی حالا همه‌چیز خوب است.»

گتوزو ادامه داد: «من یک سال پیش با او حرف زدم و همه اختلافات برطرف شد. از نظر من، آنچلوتی بهترین مربی دنیاست و برای خود من فراتر از یک مربی بود. آنچلوتی متعلق به سه یا چهار نسل پیش است، ولی به‌خوبی در ذهن بازیکنانش نفوذ می‌کند و با آن‌ها ارتباط دوستانه برقرار می‌کند. جدای از برنامه‌های تاکتیکی خوبش، اینکه او راحت با بازیکنانش ارتباط برقرار می‌کند نیز در موفقیت‌های او همیشه کلیدی بوده است.»

دیدگاه‌ها