کد خبر : 1863969 | 20 دی 1401 ساعت 16:32 | 29.7K بازدید | 10 دیدگاه

هروه رنار شانس اول

بلژیک جانشین روبرتو مارتینز را پیدا کرد

طبق ادعای یک منبع بلژیکی، هروه رنار گزینه اول جانشینی روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک است.

بلژیک جانشین روبرتو مارتینز را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی روبرتو مارتینز از جمع بلژیکی‌ها، فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال یک سرمربی جدید است. علی‌رغم اینکه آنها نزدیک به چهار سال رتبه اول دنیا را در اختیار داشتند، اما نسل طلایی بلژیک هیچ دستاوردی را در رقابت‌های یورو یا جام جهانی کسب نکرد. 

1702629

سان اخیرا مدعی شد که وینسنت کمپانی، سرمربی برنلی، گزینه اصلی هدایت تیم ملی کشورش است اما طبق ادعای نشریه "Nieuwsblad"، فدراسیون فوتبال بلژیک شب گذشته برای انجام مذاکرات نهایی با هروه رنار، مربی فرانسوی عربستان، به جمع‌بندی قطعی رسیده است. به این ترتیب نه کمپانی و نه تیری آنری که گزینه دیگر هدایت بلژیک بود، موردقبول فدراسیون فوتبال بلژیک قرار نگرفتند و رنار حالا بیشترین شانس را برای جانشینی مارتینز دارد.

1701006

رنار پیش از شروع جام جهانی قراردادش را با سعودی‌ها تمدید کرد، ولی درهفته های اخیر اخباری مبنی بر احتمال جدایی او به گوش می‌رسد. سرمربی فرانسوی و موفق سعودی‌ها که توانست تنها شکست قهرمان جام جهانی را در همان بازی اول به این تیم تحمیل کند، فاصله چندانی تا صعود از مرحله گروهی نداشت. سعودی‌ها کاملا به دنبال ادامه همکاری با رنار هستند، اما گفته می‌شود او قصد جدایی دارد و احتمال پذیرفتن پیشنهاد بلژیک نیز بالاست.

دیدگاه‌ها