کد خبر : 1863974 | 20 دی 1401 ساعت 17:10 | 25.9K بازدید | 3 دیدگاه

کنایه‌ گری لینه‌کر به گلر چلسی

کپا ماکت ارزان‌قیمت دیبو مارتینز است

عملکرد کپا آریزابالاگا در درون دروازه چلسی برابر منچسترسیتی انتقادات زیادی را به همراه داشت. به خصوص ژست او هنگام پنالتی جولین آلوارز باعث تمسخر او شده است.

کپا ماکت ارزان‌قیمت دیبو مارتینز است

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریزابالاگا یک روز خوش در چلسی ندارد. او که برابر منچسترسیتی در جام حذفی درون دروازه قرار داشت، در نهایت 4 گل دریافت کرد و نتوانست عملکرد قابل‌قبولی داشته باشد. به این ترتیب چلسی از جام حذفی هم کنار رفت. سیتی بین دقایق 23 تا 38 سه گل به ثمر رساند و تکلیف بازی مشخص شد، ولی حرکت کپا هنگام پنالتی جولین آلوارز در دقیقه 30 نیز واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

1790045

کپا به ستاره آرژانتینی نزدیک شد تا همچون دیبو مارتینز (گلر تیم ملی آرژانتین) با حرف زدن روی زننده پنالتی تاثیر منفی بگذارد، اما هرگز موفق نشد. کپا به همین دلیل به سوژه تمسخر در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

1790046

گری لینه‌کر، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و مجری مشهور، در واکنش به این حرکت کپا گفت: «از نظر من، کپا ماکت ارزان‌قیمت دیبو مارتینز است. معتقدم جولین به او در آن صحنه گفت که برادر، من تازه قهرمان جهان شده‌ام و برایم مهم نیست چه می‌گویی.»

1790047
1790044

آلوارز در پایان بازی و در مورد حرکت کپا گفته بود: «برایم مهم نبود. دروازه‌بان این حق را دارد تا هر کاری برای برهم زدن تمرکز زننده پنالتی انجام دهد، ولی من از ابتدا برایم مشخص بود که توپ را به کدام جهت خواهم زد و گل هم شد.»

دیدگاه‌ها