کد خبر : 1863984 | 20 دی 1401 ساعت 17:50 | 6.7K بازدید | 8 دیدگاه

می‌خواهیم قهرمان شویم

کورتوا: با قدرت برابر والنسیا قرار می‌گیریم

تیبو کورتوا شرایط رئال در آستانه بازی برابر والنسیا در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا را خوب و مطلوب عنوان کرد.

کورتوا: با قدرت برابر والنسیا قرار می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و والنسیا فردا در ریاض اولین بازی از نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا را برگزار خواهند کرد. برنده این دیدار باید به مصاف پیروز بازی بارسا و رئال بتیس برود.

رئال مادرید پس از شکست 2-1 برابر ویارئال به این بازی رسیده است و والنسیا هم در آخرین بازی خود برابر کادیز مغلوب شد.

1790064

تیبو کورتوا، گلر رئال، در نشست خبری این بازی گفت: «باید بازی را خوب شروع کنیم. حریفمان والنسیاست که همیشه رقیبی بزرگ و مهم برای ما بوده است. هدف ما مشخص است و می‌خواهیم به فینال برویم و فاتح سوپرجام شویم. بسیار مهم است که بازی را خوب و جدی شروع کنیم. باید شکست مقابل ویارئال را فراموش کنیم و به مسیر پیروزی برگردیم.»

کورتوا در مورد وضعیت بدنی خود گفت: «از لحاظ بدنی، شرایط بسیار خوبی دارم. مشکل سیاتیک من برطرف شده و آماده‌ام. در جام جهانی دو کلین‌شیت داشتم، ولی وقتی تیم موفق به صعود از دور گروهی نشد، کلین‌شیت من هم اهمیتی پیدا نکرد. برابر وایادولید هم گلی دریافت نکردم، اما افسوس که مقابل ویارئال موفق به کلین‌شیت نشدم.»

کورتوا در مورد شرایط تیم گفت: «شرایط تیم مطلوب و خوب است و تاثیر بدنسازی پس از جام جهانی را کمی دیرتر خواهیم دید. می‌دانیم که هر سه روز یک بازی داریم و برابر ویارئال هم نمایش خوبی نداشتیم. با مربی در مورد برنامه‌های تاکتیکی حرف زدیم و همه توجیه هستیم، ولی گاهی روز شما نیست و روند بازی آنطور که می‌خواهید به سود شما پیش نمی‌رود. متاسفانه آلابا و شوامنی مصدوم شدند و فردا با ما نخواهند بود و این باعث تاسف است، ولی تیم در مجموع آماده است و با قدرت برابر والنسیا قرار می‌گیریم.»

1789278

کورتوا در مورد پیوستن رونالدو به النصر عربستان گفت: «این نشان می‌دهد که عربستان به دنبال پیشرفت در فوتبال است. این تصمیم خود رونالدو بود، ولی نشان می‌دهد عربستان در فوتبال بسیار بهتر از قبل شده که توانسته بازیکنی مثل رونالدو را وسوسه کند.»

تعداد زیاد هواداران رئال در ریاض: «سال قبل به دلیل کرونا محدودیت حضور تماشاگر وجود داشت، ولی باز هم تعداد زیادی هوادار رئال در ورزشگاه بودند. افتخار می‌کنم در تیمی حضور دارم که در سراسر دنیا هواداران زیادی دارد. امیدوارم فردا در راه صعود ما به فینال کمک بزرگی باشند.»

دیدگاه‌ها