کد خبر : 1863989 | 20 دی 1401 ساعت 18:28 | 30.7K بازدید | 24 دیدگاه

کریستیانو و گرت بیل اسطوره‌های رئال هستند

آنچلوتی: رونالدو خرید فوق‌العاده‌ای برای النصر بود

کارلو آنچلوتی در نشست خبری سوپرجام اسپانیا با سؤالی راجع به پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر روبرو شد و انتقال او را بسیار خوب توصیف کرد.

آنچلوتی: رونالدو خرید فوق‌العاده‌ای برای النصر بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا به مصاف والنسیا خواهد رفت. پس از شکست از ویارئال در هفته 16 لالیگا اهمیت راهیابی به فینال سوپرجام برای رئال بسیار بالا رفته است.

1790088

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت: «کسب جام برای رئال اهمیت زیادی دارد. فصل قبل فتح سوپرجام به ما اعتمادبه‌نفس زیادی داد و توانستیم در ادامه، قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شویم. امیدوارم امسال هم فاتح سوپرجام شویم و با یک جام دیگر به خانه برگردیم.»

کارلتو در مورد وضعیت بد خط دفاعی رئال گفت: «طبیعی است که در این مقطع از فصل و پس از جام جهانی در بهترین فرم نباشیم، ولی برابر ویارئال انتظارم از تیم بیشتر بود. البته معتقدم روز ما نبود و شکستی بود که باید فراموش کنیم. وقت زیادی نداریم و نمی‌توان خیلی روی نقاط ضعف کار کرد ولی این تیم بسیار بهتر از روز بازی با ویارئال می‌تواند دفاع کند. باید در کارهای دفاعی بیشتر دقت کنیم و منسجم‌تر باشیم.»

رئال بدون یک اسپانیایی در ترکیب اولیه بازی با ویارئال: «اتفاقی بود. رئال تیمی اسپانیایی با معروفیتی جهانی است و بیشترین بازیکن را به فوتبال اسپانیا و لالیگا معرفی کرده است. اسپانیایی‌های زیادی در آکادمی داریم و می‌توانند به تیم اول هم راه پیدا کنند.»

سوپرجام، آزمونی جدی برای رئال: «می‌دانستم برخی بازیکنان پس از جام جهانی در بهترین فرمشان نخواهند بود، ولی انتظار دارم این وضعیت زودتر برطرف شود. باید دید فردا تیم چه واکنشی نشان خواهد داد و بله، آزمونی مهم پیش‌رو داریم. وقتی به مدرسه می‌رفتم، مادربزرگم به من می‌گفت کتاب را زیر بالشتم بگذارم و بخوابم. همیشه هم امتحان را خوب می‌دادم.»

1790087

ارتباط با جنارو گتوزو (مربی والنسیا): «گتوزو بازیکن من در میلان بود و خاطراتی فراموش‌نشدنی داریم، ولی همیشه ارتباط بین ما خوب نبوده و گاهی مشکلاتی داشته‌ایم که نمی‌خواهم اینجا در موردشان حرف بزنم. از آن تیم میلان، پیرلو، نستا، اینزاگی، گتوزو و... مربی شده‌اند و همه چیزهایی از من یاد گرفتند.»

احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی: «خیلی روی پنالتی‌ها تمرین نکرده‌ایم. بازیکنان در تمرین پنالتی می‌زنند و من ارزیابی می‌کنم که کدام بازیکنان 5 پنالتی اول را بزنند. برخی مواقع پیدا کردن این 5 نفر دشوار می‌شود و همه چیز به وضعیت روحی و ذهنی بازیکنان بستگی دارد.»

خداحافظی گرت بیل و پیوستن رونالدو به النصر: «رونالدو خرید فوق‌العاده‌ای برای النصر بود و اسطوره رئال است. بیل هم اسطوره رئال است و برایش بهترین‌ها را برایش آرزو می‌کنم.»

دیدگاه‌ها