کد خبر : 1863996 | 20 دی 1401 ساعت 18:29 | 5.5K بازدید | 8 دیدگاه

از شکست مقابل پرسپولیس درس گرفتیم

مطهری: بچه‌های تیم من ارزشمند هستند

سرمربی نساجی مازندران تاکید می‌کند که شکست تلخ مقابل پرسپولیس را فراموش کرده‌اند.

مطهری: بچه‌های تیم من ارزشمند هستند

به گزارش “ورزش سه”، حمید مطهری در کنفرانس خبری پیش از دیدار با فجر سپاسی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: «می‌دانید که هفته قبل یک شکست تلخ را داشتیم و نمی‌شود این شکست را انکار کرد، ولی سعی کردیم تیممان را از لحاظ ذهنی و جسمی بازسازی کنیم و با بچه‌ها جلسات متعددی گذاشتیم و سعی کردیم به شرایط نرمال و خوبی برسیم. بچه های من واقعا توانمندی‌هایشان را در هفته‌های قبل نشان دادند. اسیر یک سری اشتباهات شدیم و چنین بازی‌هایی در طول سال پیش می‌آید و مهم این است که از این بازی‌ها درس بگیریم و بتوانیم رفع ایراد کنیم و بهترین خود را ارائه بدهیم.»
وی در همین باره ادامه داد: «در بازی جام حذفی هم شما می‌دانید که اگر اشتباه کنی، چون تک‌بازی است، تاوان خواهی داد. بنابراین باید صددرصد تمرکز را داشته باشی. با بچه‌ها صحبت کردم. آن‌ها باید با تمرکز بالا وارد بازی شوند و باید خیلی هوشمندانه بازی کنیم. همه تیم‌ها برای ما قابل‌احترام هستند. فجر سپاسی یک تیم خوب، ریشه‌دار و قابل‌احترام است و کادر خیلی خوبی دارند. امیدوارم یک بازی روبه‌جلو و تماشاگرپسند ارائه بدهیم، چون همیشه فلسفه خودم این است. امیدوارم استارت کارمان را در جام حذفی خیلی خوب بزنیم. 

1790142


مطهری ادامه داد: «انگیزه‌های زیادی داریم و همیشه نظرم این بوده که فوتبال خوبی ارائه بدهیم که تماشاگران فوتبال و هواداران خوب نساجی که خیلی هم فوتبال را می‌فهمند لذت ببرند و نتیجه خوبی هم بگیریم. بچه‌های من همه‌جوره خودشان را آماده این بازی کردند. مسئولیت‌هایمان را می‌دانیم و به آن واقف هستیم. باید نهایت تلاشمان را بکنیم که بهترین نتیجه را بگیریم و بردمان را به هواداران خوب نساجی تقدیم کنیم؛ ولی این برد به سادگی به دست نخواهد آمد. با تلاش و روحیه مبارزه‌گری و جنگندگی کسب می‌شود. همه‌جوره حواسمان به بازی فردا هست. می‌توانیم یک بازی خوب و روبه‌جلو انجام بدهیم و در نهایت با پیروزی بازی را به پایان برسانیم.»
مربی نساجی در خصوص اینکه با تیم اولشان به زمین می‌روند یا خیر گفت: «تک‌تک بچه‌هایم برایم ارزشمند هستند؛ از جوان‌ترین گرفته تا باتجربه‌ترین. شکل و تاکتیک تیمی خودمان را داریم و در مرحله بعد با توجه به آنالیزی که از حریف می‌کنیم، نفراتمان را چینش می‌کنیم و از همه بچه‌ها راضی هستم. در بازی قبل یک‌سری اشتباهات اتفاق افتاد که در فوتبال طبیعی است. وظیفه من است این اشتباهات را در تیمم کمتر کنم تا بتوانیم فوتبال خوبی ارائه بدهیم. بنابراین تمام بچه‌های من ارزشمند هستند تا فردا منتظر می‌مانیم ببینیم چه نفراتی بازی می‌کنند.»
مطهری یادآور شد: «بعد از این شکست تلخ وظیفه من بود از لحاظ روحی، ذهنی و فیزیکی  بچه‌ها را بازسازی و ریکاوری کنم و به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دادیم. بچه‌ها هم خیلی همکاری کردند و همه‌جوره آماده بازی فردا هستند که یک بازی خوب و قابل‌قبول ارائه دهیم. شما مشاهده کردید که در هفته‌های گذشته نساجی هم فوتبال خوبی بازی می‌کرد و هم اینکه نتایج خیلی خوبی هم گرفته بود، با توجه به بودجه و بضاعتی که داریم. تمام حواسمان به بازی فرداست و اصلا فجر را دست کم نمی‌گیریم. فجر سپاسی تیم خوب، ریشه‌دار و قابل‌احترامی است.»

دیدگاه‌ها