کد خبر : 1863999 | 20 دی 1401 ساعت 18:45 | 123.6K بازدید | 73 دیدگاه

ملاقات در زمین به تعویق افتاد

کیلیان امباپه از مسی دور شد!

کیلیان امباپه هنوز به پاریس برنگشته و فردا نباید منتظر دیدار مجدد او و لیونل مسی در جریان بازی با آنژه باشیم.

کیلیان امباپه از مسی دور شد!

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی فردا شب در لیگ یک فرانسه باید به مصاف آنژه برود. دیداری که در پارک دو پرنس خواهد بود و لیونل مسی برای اولین بار پس از جام جهانی در ترکیب پاریسی‌ها به میدان خواهد رفت. مسی هفته قبل به تمرین پی‌اس‌جی برگشت، ولی در بازی جام حذفی مقابل شاتورو در فهرست تیم قرار نگرفت. او پس از چند جلسه تمرین حالا کاملا آماده بازی است و فردا برابر آنژه در ترکیب پی‌اس‌جی خواهد بود.

1789910

بسیاری منتظر ملاقات دوباره مسی و امباپه هستند و تصور می‌شد در بازی با آنژه این اتفاق رخ بدهد، ولی ستاره فرانسوی هنوز از تعطیلات برنگشته و همراه با اشرف حکیمی در بازی فردا غایب خواهد بود.

در بازی فینال جام جهانی، تنش بین لیونل مسی و کیلیان امباپه ایجاد شد و حواشی جشن قهرمانی آرژانتین که در آن دیبو مارتینز در حضور مسی، امباپه را مورد تمسخر قرار داد نیز مزید بر علت شد تا همه منتظر دیدار مجدد این دو در پی‌اس‌جی باشند. برای این مهم احتمالا باید تا بازی یکشنبه هفته بعد برابر رن صبر کنیم.

1788753

کریستوف گالتیه، مربی پی‌اس‌جی، امروز تایید کرد که امباپه در بازی فردا غایب است و همچنین بار دیگر گفت که مسی درخواست جشن قهرمانی جام جهانی در پارک دو پرنس نداده، ولی انتظار دارد هواداران او را تشویق کنند.

دیدگاه‌ها