کد خبر : 1864004 | 20 دی 1401 ساعت 18:52 | 5.6K بازدید | 3 دیدگاه

به شگفتی‌سازی رنگ می‌بخشیم

طالبی: می‌خواهیم شیرینی به شیراز ببریم!

مربی فجر سپاسی می‌گوید اگر شاگردانشان دستورات تاکتیکی را انجام بدهند می‌توانند شگفتی خلق کنند.

طالبی: می‌خواهیم شیرینی به شیراز ببریم!

به گزارش “ورزش سه”،  فرشید طالبی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با نساجی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: «استان مازندران زادگاه پدر و مادری بنده است و خیلی خوشحالم که این تیم در سال های اخیر موفقیت‌هایی را کسب کرده. ما به اینجا آمدیم و امیدوارم یک شروع زیبا در جام حذفی برای تیم محبوب فجر شهید سپاسی شیراز رقم بزنیم و ما می‌دانیم جام حذفی شگفتی‌ساز است و تا همین دقایق پیش که آمار را می‌دیدیم تیم‌هایی که دارند با تیم‌های بزرگ‌تر مقابله می‌کنند دارند شگفتی‌سازی می‌کنند. ما هم می‌خواهیم با نگرش حرفه‌ای که مجموعه شهید سپاسی دارد روند مثبت را برای تیم خودمان رقم بزنیم و ما می‌دانیم بازی سختی است.»
وی ادامه داد: «بچه‌هایی که مصدوم بودند برگشتند و شرایطمان خیلی خوب است. انشاءالله بتوانیم بازی خیلی خوب و جنگنده همراه با جوانمردی پشت سر بگذاریم و انشاءالله تیمی که مستحق است به خواسته‌اش دست پیدا کند.» 
مربی فجر در ادامه صحبت‌هایش در خصوص غیبت هواداران اضافه کرد: «نبود آن‌ها تاثیر گذاشته. برای مثال، هم تماشاگران نساجی خوب و زبانزد هستند و هم تماشاگران خودمان و تیم های مختلف. حضور تماشاگران در کنار زمین خیلی حرفه‌ای می‌تواند به کیفیت بازیکنان کمک کند.»
طالبی در ادامه صحبت‌هایش گفت: «فجر و نساجی کارنامه خوبی در جام حذفی دارند و رزومه خوبی در بحث قهرمانی دارند. فجر یکی-دو دفعه نایب قهرمان شده و نساجی هم سال قبل قهرمان شده و این می‌تواند به جذابیت بازی کمک کند. روند نساجی مثبت بوده و بردهایی داشته که حائز اهمیت بوده و باخت‌هایی داشته که بعضی از آن‌ها اتفاقی بوده، ولی نگرش مجموعه ما این است بتوانیم شگفتی‌سازی را به نام خودمان خوشرنگ‌تر کنیم، ولی کار مشکلی است.
اگر بچه‌های ما بتوانند خواسته‌های ما را در زمین پیاده کنند، می‌توانیم برد شیرین خوبی برای مردم شیراز به ارمغان بیاوریم.»

دیدگاه‌ها