کد خبر : 1864065 | 21 دی 1401 ساعت 01:36 | 18.3K بازدید | 22 دیدگاه

صعود آسان یونایتد به نیمه‌نهایی جام اتحادیه (عکس)

منچستریونایتد با پیروزی 3-0 مقابل چارلتون، به نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس صعود کرد.

صعود آسان یونایتد به نیمه‌نهایی جام اتحادیه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده بود، امشب در جام اتحادیه برابر چارلتون هم کار سختی نداشت و با سه گل به برتری رسید.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی صاحب یکی دو موقعیت خوب شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 21، آنتونی قفل دروازه چارلتون را باز کرد.

1790221
روی حرکت فرد و پاس در عرض او بود که آنتونی پشت محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی، توپ را دور از دستان دروازه‌بان حریف، به گوشه دروازه فرستاد.
برتری یونایتد ادامه پیدا کرد و در دقیقه 35، چیزی نمانده بود که این تیم به گل دوم برسد اما ضربه تماشایی فرد روی یک ضربه آزاد به تیر دروازه چارلتون برخورد کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به سود یونایتد به پایان رسید.

در نیمه دوم هم این یونایتد بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، بازیکنان چارلتون که جبران نتیجه را دور از دسترس نمی‌دیدند، برای زدن گل تلاش بیشتری می کرد اما سرانجام در دقیقه 90 بود که رشفورد با زدن گل دوم، پیروزی یونایتد را قطعی کرد.

1790225
روی یک حمله سریع از سمت راست بود که فاکوندو پِیِستری با یک حرکت در عرض عالی، توپ را درون محوطه جریمه به رشفورد رساند و او هم با یک ضربه نوک پا، کار را تمام کرد.

1790226
اما این پایان کار نبود و در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده، رشفورد بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. این بار روی پاس عالی کاسمیرو، رشفورد پشت مدافعان حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای چپ عالی، دومین گلش در دیدار امشب را به ثمر رساند تا منچستریونایتد 3-0 به برتری برسد.

دیدگاه‌ها