کد خبر : 1864066 | 21 دی 1401 ساعت 01:44 | 14.4K بازدید | 6 دیدگاه

اعضای تیم تیری را می خواهند و فدراسیون هروه را!

رقابت آنری و رنار برای نیمکت تیم ملی بلژیک

با وجود اقبال عمومی مثبت نسبت به آنری، فدراسیون فوتبال بلژیک بیشتر تمایل دارد تا با رنار همکاری کند.

رقابت آنری و رنار برای نیمکت تیم ملی بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف برخی شایعات، فدراسیون فوتبال بلژیک تمایلی به سپردن هدایت تیم ملی این کشور به تیری آنری ندارد؛ این در حالی است که ستاره سابق آرسنال از جایگاه بسیار خوبی در بین اعضای تیم ملی بلژیک برخوردار است.

شیاطین سرخ پس از جدایی مارتینز - که به تازگی به عنوان سرمربی جدید پرتغال معرفی شده، به دنبال استخدام یک سرمربی جدید هستند.

مارتینز پس از نمایش ناامیدکننده بلژیک در جام جهانی قطر - جایی که شاگردان او با قرار گرفتن در مکان سوم جدول گروه F حتی نتوانستند به مرحله حذفی برسند – از سمت خود استعفا داد.

1790223

در چنین شرایطی نام های مختلفی به عنوان جانشین احتمالی مارتینز مطرح شده که تیری آنری یکی از آنهاست. با وجود تمایل این مربی جوان فرانسوی، به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال بلژیک بیشتر علاقه دارد تا هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان را روی نیمکت تیم ملی این کشور بنشاند.

رنار که سه سال است هدایت عربستان را به عهده دارد، هنوز با این کشور قرارداد دارد اما مشکلی برای جدایی و حضور در تیم دیگری ندارد. جالب اینجاست که ستاره های فوتبال بلژیک از جمله آلدرویرلد و لوکاکو طی اظهاراتی، بی پرده از حضور آنری روی نیمکت تیم ملی کشورشان استقبال کرده و او را بهترین گزینه دانسته اند.

1790222

دیدگاه‌ها