کد خبر : 1864072 | 21 دی 1401 ساعت 08:02 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای کسب سهمیه پارالمپیک

دوری ۸ ساله تیم گلبال مردان

سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: تلاش بر این است که بعد از ۸ سال ناکامی از کسب سهمیه پارالمپیک، با ایجاد تغییرات در تیم و با جوانگرایی سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنیم.

دوری ۸ ساله تیم گلبال مردان

به گزارش "ورزش سه" بهمن دوستی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مسابقات جهانی پرتغال که اولین گام برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در گلبال بود، متاسفانه بی‌انگیزگی برخی از بازیکنان باتجربه سبب شد تا نتوانیم جایگاه خوبی را در این مسابقات کسب کنیم، البته تیم ما نیز در گروه سختی قرار داشت و شرایط به گونه‌ای نبود که به کسب سهمیه امیدوار باشیم.

وی افزود: مسابقات جهانی پرتغال تجربه خوبی برای من سرمربی بود تا با ارزیابی نقاط ضعف و قوت بازیکنان جوان و باتجربه تیم با فدراسیون به یک جمع بندی نهایی برسیم که برای کسب سهمیه پارالمپیک در رقابت‌های آینده به دنبال ایجاد تغییرات و جوانگرایی در تیم باشیم.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان تصریح کرد: این تیم ۸ سال است که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک نشده و این مساله سبب شده تا بازیکنان باتجربه تیم انگیزه کافی برای رقابت برابر تیم‌های قدرتمند نداشته باشند، تلاش بر این است که گلبال را دوباره در سطح آسیا و جهان مطرح کنیم و در جمع ۴ تیم برتر قرار بگیریم.

دوستی گفت: گلبال مردان مدت زیادی در رکود بسر می‌برد که برای خارج شدن از این رکورد نیاز است نیروهای جوان، قدرتمند و با انگیزه وارد تیم کنیم تا بعد از ۸ سال دوباره شرایط کسب سهمیه برای این تیم فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال آینده به جز بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، دو رویداد مهم در بیرمنگام انگلیس و بازیهای آسیا و اقیانوسیه را پیش رو داریم که در هر دو تورنمنت سهمیه پارالمپیک پاریس توزیع می‌شود، سعی داریم شرایطی را فراهم کنیم که شانس کسب سهمیه را در این دو رویداد به راحتی از دست ندهیم و بعد از ۸ سال دوباره در بازیهای پارالمپیک حضور پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها