کد خبر : 1864124 | 21 دی 1401 ساعت 13:15 | 20.3K بازدید | 8 دیدگاه

برگی از تاریخ؛

روزی که استقلال به ضرر فرهاد و برای پرسپولیس جنگید

رقابت های لیگ آزادگان در سال 74 حاشیه های زیادی بهراه داشت، در آن رقابت ها بهمن در هفته های آخر گوی رقابت را به پرسپولیس واگذار کرد.

روزی که استقلال به ضرر فرهاد و برای پرسپولیس جنگید

به گزارش "ورزش سه"، 21 دیماه سال 74 ورزشگاه آزادی همانند امروز تهران هوای سردی را تجربه می کرد، نبرد استقلال و بهمن که در آن روزها با هدایت فرهاد کاظمی بهترین های ایران را کنار خود می دید از حساسیت بالایی برای پرسپولیس برخوردار بود. جنگ رقابت قهرمانی از هفته ها قبل تر بین پرسپولیس و بهمن آغاز شده بود و تیم مهندس عابدینی مدیرعامل آن روزهای پرسپولیس امتیازات زیاد عقب افتاده را جبران کرده بودند و چشم به بازی استقلال برابر حریف رودروی آن روزهای خود بهمن دوخته بودند.

بازی در ورزشگاه آزادی در حالی که بهمنی ها در ترکیب خود از بهترین های ایران از جمله، احمدسجادی، نادرمحمدخانی ؛ حمید استیلی، محمدخاکپور، اکبر یوسفی، مهدی تارتار، هاشم حیدری، فرهاد مجیدی، اصغر مدیرروستا، خداداد عزیزی و ... استفاده می کردند روی تک موقعیت نصفه و نیمه استقلال از روی کرنر و ضربه ادموند اختر با یک گل به نفع استقلال به پایان رسید تا پرسپولیس و هوادارانش خوشحالترین تیم ایران در آن روز خاص باشند.

1790343

این بازی که به قضاوت حسین عسکری در ورزشگاه آزادی برگزار شد، روز خوب داوری را شاهد نبود و سوت های عسکری داد بهمنی ها را برای چند بار به هوا برد.

پرسپولیس لیگ آن فصل را در حالی که در مقاطی از فصل حتی بیش از 10امتیاز از بهمن عقب بود با اختلاف شش امتیاز با قهرمانی به پایان رساند، هر چند بعضی از مصاحبه های عابدینی بعد از پایان رقابت ها نشان داد، برنامه ریزی های آن دوره لیگ آزادگان از نیم فصل دوم دارای شبهاتی بوده است.

1790348

دیدگاه‌ها