کد خبر : 1864129 | 21 دی 1401 ساعت 13:22 | 5.4K بازدید | 5 دیدگاه

آخرین خبر از پرونده توقیف ساختمان باشگاه پرسپولیس

در شرایطی که در پرونده مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال پای ساختمان باشگاه پرسپولیس نیز به میان آمده، مدیران این تیم از حل این موضوع خبر می‌دهند.

آخرین خبر از پرونده توقیف ساختمان باشگاه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی اسبق تیم ملی بعد از جدایی پرحاشیه خود، با توجه به مطالباتی که داشت فدراسیون فوتبال را با دردسر بزرگی مواجه کرد. این در حالی بود که فدراسیون در آن مقطع با دریافت مبلغی از شستا، اقدام به پرداخت مطالبات این سرمربی کرده بود. در نهایت شستا نیز با سررسید زمان دریافت این مطالبات سند مربوط به ساختمان فدراسیون فوتبال و همچنین ساختمان پرسپولیس را در رهن خود در آورده بود.

فدراسیون فوتبال در آن مقطع اعلام کرد که با پرداخت این دیون، مانع از این خواهد شد که ساختمان باشگاه پرسپولیس از دست این باشگاه خارج شود. با این حال همچنان این بحث ادامه دارد و شستا نیز با ادعای اینکه مبلغ به حساب آنها واریز نشده، پیگیر ماجرا بوده.

مدیرعامل پرسپولیس در تازه‌ترین اظهارنظر خود در این زمینه این‌طور توضیح داده است تا بخش بزرگی از نگرانی هواداران این تیم کاهش یابد: حدود 4-3 روز پیش به اتفاق آقای تاج به شرکت شستا رفتیم. جلسه‌ای در خصوص توقیف ساختمان باشگاه پرسپولیس و همچنین فدراسیون برگزار کردیم. جلسه خیلی خوبی بود. اساسا این حکم به جهت عدم دفاع حقوقی فدراسیون در زمان مقرر شده است. چرا که اسنادی که جدیدا ارائه شده نشان دهنده این موضوع است که فدراسیون فوتبال پولی که بابت آن تعهد ارزی از شرکت شده بود را پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: اینکه چرا حقوقی فدراسیون در آن مقطع این را ارائه نکرده و دفاع نکرده موضوعی است که باید در استعلام‌هایی که از بانک مرکزی ارائه شود، در اختیار شستا قرار گیرد. همچنین قرار شده نامه ای وزیر ورزش به رییس قوه نوشته که با توجه به پرداخت دیون فدراسیون به شستا و اینکه دینی از جانب پرسپولیس و فدراسیون به شستا نیست، جهت آزاد سازی پرونده اقدام شود که مراجع قضایی خود را طی می‌کند.

دیدگاه‌ها