کد خبر : 1864149 | 21 دی 1401 ساعت 14:12 | 20.6K بازدید | 9 دیدگاه

هدف ما صعود به لیگ یک است

حمدی‌نژاد: من مربی شدم اما بیرانوند هنور بازی می‌کند!

مربی جوان آریو می گوید بازیکنانشان استحقاق صعود به لیگ آزادگان را دارند.

حمدی‌نژاد: من مربی شدم اما بیرانوند هنور بازی می‌کند!

به گزارش “ورزش سه”، آریو اسلامشهر در مقابل آلومینیوم اراک در رقابت های حذفی کنار رفت. وحید حمدی نژاد، مربی آریو اسلامشهر در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند، با مالکیت توپ و میدان موقعیت‌های گل متعددی خلق کردیم و در دقیقه ۴۰ به گل رسیدیم. اما در ادامه بازیکنان‌مان ساده انگارانه‌ بازی را تمام شده تلقی کردند، آلومينيوم نیز تیم لیگ برتری و حرفه‌ای است، از غفلت تیم ما استفاده کرد و در نهایت بازی را توانست ببرد. از بازیکنان تیم بابت عملکرد خوبی که در این دیدار سخت داشته‌اند تشکر می‌کنم.

او در ادامه گفت: شاید مقایسه درستی نباشد اما واقعیت این است که رقم قرارداد دو تن از بازیکنان آلومینیوم برابری می‌کند با هزینه کل تیم ما، حتی ممکن است بیشتر هم باشد. اما بازیکنان جوان تیممان در این بازی نشان دادند که توانایی بازی در سطوح بالاتر و حتی تیم ملی را نیز دارند.

حمدی نژاد در مورد وضعیت تیم آریو اسلامشهر عنوان کرد: آریو تیمی تازه تأسیس است و فصل گذشته از لیگ دسته سه به دسته دو صعود کرد. آماده سازی تیم برای صعود به لیگ آزادگان برای من و همکارانم کار سختی بود اما با شروع تمرینات، دریافتیم که توانایی انجام کارهای بزرگ در نزد بازیکنان وجود دارد. به نظرم اگر تمرکز بیشتری داشته باشیم، در پایان فصل می‌توانیم به لیگ آزادگان صعود کنیم و امیدوارم با تلاش و تمرکز بیشتر این مهم اتفاق بیفتد.

او در مورد اینکه اکثر همبازیان سابقش، همچنان به بازی کردن ادامه می‌دهند افزود: با وریا غفوری، علی‌رضا بیرانوند، آرش رضاوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد دانشگر و بسیاری از ستارگان فعلی لیگ برتر در تیم نفت همبازی بوده‌ام اما سابقه و سن و سالم بیشتر از آنها بود. به هر حال فوتبال همین است و باید روزی خداحافظی کنیم، همانطور که بازیکنان پیش از نسل ما روزی کفش هایشان‌ را آویختند و به جرگه مربیان پیوستند. این یک روند طبیعی در فوتبال است و نمی‌توان از آن دوری کرد.

دیدگاه‌ها