کد خبر : 1864191 | 21 دی 1401 ساعت 17:18 | 8.9K بازدید | 10 دیدگاه

قیمت ها در بازار نجومی است و نمی‌شود یار گرفت

مطهری: قشنگی در تیم من موج می‌زند!

سرمربی نساجی می‌گوید با قیمت‌های نجومی بازیکنان، فعالیت در نقل و انتقالات برای نساجی سخت خواهد بود.

مطهری: قشنگی در تیم من موج می‌زند!

به گزارش ورزش سه، نساجی امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف فجرسپاسی رفت و موفق شد با پیروزی ۲-۱ برابر حریف خود، به مرحله بعد راه پیدا کند. حمید مطهری پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به بچه‌های تیمم و همچنین هواداران خوب‌مان که حضور نداشتند و عده‌ کمی که در ورزشگاه بودند، تبریک می‌گویم. جام حذفی واقعا مشکل است؛ به خصوص در بازی اول و برابر تیمی که از لیگ پایین‌تر باشد خیلی سخت است، چرا که انگیزه حریف بسیار بیشتر است. روز قبل هم گفتم که فجر تیم ریشه‌دار و قابل احترامی است و امروز هم خوب بازی کردند و نهایت تلاش‌شان را کردند.

او ادامه داد: در دقایقی از بازی، به خصوص زمانی که گل را زدیم، بعد از دقیقه ۲۰، مقداری بی انگیزه شدیم و احساس کردیم که بازی تمام است اما سعی کردیم با تعویض‌ها، روند بازی را تغییر بدهیم. دیدیم که در بازی‌های دیروز هم تیم‌های بزرگ چطور مقابل تیم‌های پایین‌تر عذاب کشیدند. فوتبال نزدیک شده و اینطور نیست که فاصله‌ها زیاد باشد. خیلی سخت است و از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم.

سرمربی نساجی با اشاره به شکست هفته قبل این تیم برابر پرسپولیس اضافه کرد: ما یک شکست تلخ داشتیم و همین که توانستیم تیم را از نظر ذهنی و فیزیکی برگردانیم، کار بزرگی بود. من به همه بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم؛ همه آنها نهایت تلاش را کردند و در نهایت تعهد عمل کردند و به آنها تبریک می‌گویم. همچنین به تیم بزرگ فجر هم تبریک می‌گویم که فوتبال قابل قبولی ارائه دادند و به آقای رجب‌زاده و کادرشان هم خسته نباشید می‌گویم.

مطهری در واکنش به این سوال که آیا نساجی در ادامه مسیر هم به بازیکنان جوان خود بازی خواهد داد یا خیر گفت: من در ابتدای فصل هم گفتم که بازی دادن به جوان‌ها، زمان دارد. اگر شما زود این کار را بکنی، بچه را تلف می‌کنی و اگر دیر به او فرصت بدهی یا فرصت ندهی، استعداد او نابود می‌شود. اگر جوانی واقعا خودش را به من تحمیل کند، من مشکلی ندارم و از خدایم هم هست. من یک بازیکن جوان به لیست نساجی اضافه نکردم و گفتم تمام بچه‌های امید و جوانان نساجی. شما ببینید من یک یار آوردم؟ بنابراین من به این بچه‌ها و استعدادها ایمان دارم اما زمان نیاز دارد. اگر شما زود به یک بازیکن بازی بدهی، او را از دست خواهی داد.

1790457

وی افزود: ما جوان‌های خیلی خوبی داریم؛ محمد عباسی، حسین خطیر، گلر تیم، احسان قهاری، مصطفی جوادیان. شما مصطفی را دیدید؛ مگر او فامیل من بوده است؟ من چند بازی در اول فصل به او بازی دادم چون در اردوی پیش‌ فصل، خودش را ثابت و به من تحمیل کرد. بنابراین برای من فرقی نمی‌کند و دوست دارم جوان‌ها بیایند و کار کنند اما در زمان مناسب. محمد هم امروز وارد زمین شد و وظایفی را که می‌خواستم، به نحو احسن انجام داد و خدا را شکر می‌کنم.

مطهری درباره کاپیتانی ایوب کلانتری در مسابقه امروز توضیح داد: این یک کار خیلی قشنگ است. قبل از شروع بازی، من در جریان نبودم و دیدم ایوب جلو رفته است. این کار قشنگی است که خود بچه‌های تیم انجام می‌دهند و من به همه بزرگترها و حامد، کاپیتان تیم‌مان و بقیه تبریک می‌گویم. من به نیمکت خودمان گفتم که بچه‌ها این چه کار قشنگی است. من اطلاع نداشتم اما بچه‌ها به این درک متقابل رسیده‌اند و یک تیم هستند؛ این یک قوت قلب برای مربی است. اینکه خودشان یک روز بازوبند را به علی حقیقی می‌دهند و یک روز ایوب و یک روز اکبر صادقی و یک روز حامد. اینها صحنه‌های قشنگی است و باید در فوتبال ما زیاد شود. خدا را شکر در تیم من اینها موج می‌زند.

سرمربی نساجی در پاسخ به اینکه در نقل و انتقالات در چه پست‌هایی نیاز به تقویت تیم دارند، گفت: ما جزو تیم‌هایی هستیم که بودجه کافی را نداریم. مهندس حدادیان با دل و جان از این تیم حمایت می‌کند و من سپاسگزار او هستم اما شرایط یارگیری به قدری سخت شده که زمانی که دست روی یک بازیکن می‌گذاری، قیمت‌ها نجومی است‌ و واقعا نمی‌توانی. اما سعی می‌کنیم تا جایی که بودجه باشگاه اجازه بدهد و تیم نیاز داشته باشد، فعالیت داشته باشیم اما من دیروز هم گفتم که تک تک این بچه‌ها برایم ارزشمند هستند و کارمان را جلو می‌بریم؛ اگر توانستیم در پست‌هایی بازیکن بگیریم، این کار را می‌کنیم و اگر نتوانستیم باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی درباره خروجی‌های نساجی در نیم فصل عنوان کرد: باید در این یکی دو هفته منتظر باشیم چون می‌خواستیم بازی حذفی هم انجام شود‌. من خیلی اهل این موضوعات نیستم که بخواهم لیست مازاد بدهم و شاید برخی از بازیکنان خودشان درخواست بدهند. هنوز نمی‌دانم اما در این یکی دو هفته مشخص می‌شود.

مطهری در پایان درباره داوری مسابقه امروز گفت: اگر اجازه بدهید اصلا صحبت نکنم.

دیدگاه‌ها