کد خبر : 1864195 | 21 دی 1401 ساعت 17:40 | 31.2K بازدید | 13 دیدگاه

سانتی کانیزارس:

تو لیاقت اعتماد اتلتیکو را نداشتی ژوائو فلیکس!

یکی از ستاره‌های سابق رئال مادرید با انتقاد تند از ژوائو فلیکس بعد از انتقال او از اتلتیکو مادرید به چلسی گفت اتلتیکو به فلیکس اعتماد کرده ولی او لیاقت این اعتماد را نداشته است.

تو لیاقت اعتماد اتلتیکو را نداشتی ژوائو فلیکس!

به گزارش "ورزش سه"،  باشگاه چلسی امروز رسما به خدمت گرفتن ژوائو فلیکس، مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید را با یک قرارداد قرضی شش ماهه اعلام کرد.

فلیکس که با قراردادی گران‌قیمت راهی اتلتیکو شده بود در این تیم نتوانست انتظارها را برآورده کند. مهاجم پرتغالی برای روخی‌بلانکو 131 بازی انجام داد و تنها توانست 34 گل به ثمر برساند و 18 پاس گل بدهد.

1790468

سانتی کانیزارس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، که این روزها در کشورش به عنوان کارشناس فعالیت می‌کند انتقادهایی بسیار تند به ژوائو فلیکس وارد کرد و از او خواست حالا که دیگر در اسپانیا نیست و قرار است در لیگ برتر بازی کند اخلاق بهتری در پیش بگیرد.

کانیزارس در گفتگو با رادیو مارکا گفت:" باشگاه اتلتیکو در ماجرای ژوائو فلیکس هیچ تقصیری ندارد. درست برعکس، آنها به او اعتماد کردند ولی فلیکس لیاقت این اعتماد را نداشت. اتلتیکو پول خیلی زیادی برای خرید او داده بود. ژوائو بااستعداد است ولی باید شخصیت و اخلاقش را عوض کند. کسی که در این ماجرا بیشترین آسیب را دید خود ژوائو است چرا که اتلتیکو برای او پولی پرداخت که قاعدتا برای بازیکنانی پرداخت می‌شود که شناخته‌شده‌تر هستند. این بود که از وقتی دید که دیگر در ترکیب اصلی جایی ندارد به غرورش برخورد و زمانی که دید رهبر تیم نیست به جای اینکه روی خودش کار کند با رفتار غرورآمیز کاری کرد که اتلتیکو دیگر نمی‌توانست تحملش کند".

1790469
سانتی کانیزارس

فلیکس چهارمین بازیکنی است که در زمستان امسال به چلسی منتقل می‌شود. حضور او در استمفوردبریج ممکن است به معنای پایان دوران پیر امریک اوبامیانگ در چلسی باشد.

دیدگاه‌ها