کد خبر : 1864199 | 21 دی 1401 ساعت 17:43 | 23K بازدید | 19 دیدگاه

هت‌تریک با ضربات مهارنشدنی

شور و شعف گزارشگر اصفهانی از هت‌تریک شهریار

مهاجم بلندقامت سپاهان بار دیگر توانایی‌های خود در گلزنی را به رخ کشید.

شور و شعف گزارشگر اصفهانی از هت‌تریک شهریار

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در حالی به مصاف سایپا رفت که تک مهاجم این تیم، شهریار مغانلو، با یک هت‌تریک دیدنی، کار سایپا را پیش از خروج از زمین بازی یک سره کرد.

مغانلو که این روزها روی دور گلزنی افتاده و پس از گلزنی برابر نفت مسجدسلیمان و گل و پاس گل مقابل مس کرمان، درست در پنجره زمستانی نقل و انتقالات و در اوج پیشنهادات و شایعات، با ثبت این هت‌تریک، بار دیگر ارزش‌های خود را به اثبات رساند و نشان داد حمایت مورایس در طول فصل از این بازیکن بی‌دلیل نبوده است.

شهریار ابتدا در هفتمین دقیقه مسابقه با یک جایگیری مناسب روی پاس عرضی الویس کامسوبا، دروازه سایپا را با قطع توپ از درون محوطه شش قدم باز کرد تا خیلی زود فشار از روی دوش بازیکنان سپاهان برداشته شود.

1790475

مغانلو در نیمه دوم این مسابقه هم خیلی زود پایش به گلزنی باز شد و توانست روی ارسال خوب رضاییان، ضربه سر محمد قربانی را در دهانه دروازه به گل دوم خودش و سپاهان تبدیل کند.

این گلزنی ها اما به همین جا ختم نشد و شهریار که دو گل از داخل شش قدم زده بود تا مهاجم باکس بودنش را ثابت کند، این بار روی یک شوت سهمگین با پای غیر تخصصی، دروازه سایپا را از پشت محوطه جریمه باز کرد تا زیباترین گل امروز جام حذفی به نام این بازیکن ثبت شود.

درخشش مغانلو زمانی بیشتر جلب توجه می کند که در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر، توجه همگان معطوف به سرنوشت این بازیکن است که پیشنهادات زیادی از داخل و خارج از کشور دارد اما بعید است سپاهان این بازیکن استثنایی خود را به تیمی دیگر واگذار کند.

نکته جالب در خصوص هت‌تریک شهریار، سر ذوق آمدن سیداسماعیل حسینی، گزارشگر شبکه اصفهان بعد از گل سوم شهریار بود. جایی که او با به کار بردن چندباره کلمه "گل"، حق مطلب را در خصوص این اتفاق ادا کرد.

دیدگاه‌ها