کد خبر : 1864202 | 21 دی 1401 ساعت 16:45 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

برد نزدیک در ضربات پنالتی

جام حذفی: نفسگیرترین بازی روز به سود دریا

شاگردان فرهاد کوچک‌زاده در دیداری جذاب از سد شهرداری همدان عبور کردند.

جام حذفی: نفسگیرترین بازی روز به سود دریا

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های لیگ یکی شهرداری همدان و دریا کاسپین بابل که در قرعه مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به یکدیگر برخورد کردند و حریفان لیگ برتری نداشتند، از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه حاجی‌بابایی مریانج همدان به مصاف هم رفتند.

شهرداری همدان که در فصل جاری لیگ دسته اول ۲۱ امتیاز کسب کرده و با پنج امتیاز بهتر نسبت به تیم رده چهاردهمی دریا کاسپین در جایگاه هشتم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته، در هفته یازدهم این فصل نیز به مصاف بابلی‌ها رفته و به تساوی بدون گل رسیده بود که امروز هم تلاش دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه بی‌نتیجه ماند.

تیم فوتبال شهرداری در دقیقه ۴ با گلزنی پارسا چاردولی پیش افتاد، اما دریا بابل در دقیقه ۲۹ نتیجه را جبران کرد و روی پاس معین قربانی و ضربه امیرمحمد منصف کار را به تساوی کشید.

تساوی یک بر یک دو تیم تا پایان ۹۰ دقیقه پابرجا ماند و در وقت‌های اضافه هم تلاش دو تیم بی‌نتیجه بود تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

شاگردان فرهاد کوچک‌زاده که در تلاش برای کسب پیروزی در زمین شهرداری همدان بودند، در یک رقابت نزدیک و نفسگیر توانستند به پیروزی ۸ بر ۷ در ضربات پنالتی دست پیدا کنند و به‌عنوان سومین تیم لیگ یکی به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برسند.

دیدگاه‌ها