کد خبر : 1864204 | 21 دی 1401 ساعت 17:58 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک اتفاق جالب در نشست مطبوعاتی نساجی؛

تشکر از مطهری به سبک پدیده جوان

محمد عباسی پس از دیدار پیروزی نساجی برابر فجرسپاسی در نشست خبری حاضر شد و از حمید مطهری تشکر کرد.

تشکر از مطهری به سبک پدیده جوان

به گزارش ورزش سه، در دقیقه ۸۹ دیدار امروز نساجی و فجرسپاسی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و در شرایطی که بازی با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان حمید مطهری دنبال می‌شد، محمد عباسی، بازیکن تعویضی نساج‌ها، با نفوذ به محوطه جریمه حریف، با شوتی زمینی برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد تا گل دقیقه ۹۰+۶ احمدرضا زنده‌روح هم باعث کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه نشود.

محمد عباسی، بازیکن ۲۱ ساله نساجی که در‌ مجموع نیز عملکرد خوبی در مسابقه امروز تیمش داشت، پس از پایان این مسابقه، زمانی که حمید مطهری در نشست خبری حاضر شده بود تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد، وارد سالن کنفرانس شد و سرمربی نساجی را در آغوش گرفت تا به این شکل از او بابت اعتمادی که به او کرده است، تشکر کند.

ویدئو: 269647

نکته جالب اینکه حمید مطهری نیز پس از این اتفاق به تمجید از بازیکنان جوان تیمش پرداخت و گفت: «ما جوان‌های خیلی خوبی داریم؛ محمد عباسی، حسین خطیر، گلر تیم، احسان قهاری، مصطفی جوادیان. من چند بازی در اول فصل به مصطفی بازی دادم چون خودش را تحمیل کرد و خودش را ثابت کرد. بنابراین برای من فرقی نمی‌کند و دوست دارم جوان‌ها بیایند و کار کنند اما در زمان مناسب. محمد هم امروز وارد زمین شد و وظایفی را که می‌خواستم، به نحو احسن انجام داد و خدا را شکر می‌کنم.»

 

دیدگاه‌ها