کد خبر : 1864207 | 21 دی 1401 ساعت 18:08 | 3.5K بازدید | 9 دیدگاه

آنها اگر اشتباه کنند مسئولیتش با من است

تارتار: از بازی دادن به جوانها لذت می‌برم

سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم به چهار پنج بازیکن برای نیم فصل دوم نیاز دارد.

تارتار: از بازی دادن به جوانها لذت می‌برم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان در مورد این دیدار گفت: واقعا بازی، بازی نزدیکی بود و هر دو تیم خیلی خوب یکدیگر را آنالیز کرده بودند و شرایط جوی هم طوری بود که یک مقدار روی زمین تاثیر گذاشته بود. ما در کل توانستیم یک بازی خیلی خوب انجام دادیم و فقط یک لحظه غافلگیر شدیم. در لحظاتی که خوب بازی می‌کردیم، گلی خوردیم که آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم شیمبا به چه شکلی خود را بین مدافع و توپ قرار می‌دهد و می‌چرخد و ضربات خوبی می‌زند اما فکر کنم در مجموع بچه‎های ما عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: جام حذفی تمام شد. به تیم مس رفسنجان تبریک می‌گویم. ما باید روی مسابقات لیگ تمرکز کنیم و شرایطمان را در لیگ برتر بهتر کنیم.

مهدی تارتار در خصوص قضاوت زاهدی فر اظهار داشت: آقای زاهدی‌فر خوب قضاوت کرد. در محوطه جریمه صحنه‌های مشکوک به هند وجود داشت اما باید کارشناسی شود. در مجموع فکر می‌کنم قضاوت خوبی بود.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به حضور تماشاگران گفت: ورود تماشاگران جای امیدواری دارد و امیدوارم شاهد حضور هواداران در دیگر ورزشگاه‌ها هم باشیم. جذابیت فوتبال به هواداران است و امیدوارم این مشکلات مرتفع شود و شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم.

تارتار در مورد نقل و انتقالات عنوان کرد: قطعا ما مثل همه تیمها باید سعی کنیم نقاط ضعف را پوشش دهیم. در حد سه چهار بازیکن نیاز داریم تقویت شویم تا از جایگاه پارسال دفاع کنیم.

او درباره فرصت سوزی بازیکنانش گفت: ما امروز ترکیبی از تیم بازیکنان جوان و اصلی داشتیم. آنها جوان هستند و ما باید حرص و جوشش را بخوریم. تاوانش برای ماست اما اینکه یک جوان از تیم ما برود بالا، لذت بخش است. ما مسئولیت را به گردن می‌گیریم و مسئولیت این باخت برای من است. بازیکنان جانانه جنگیدند، اشتباه داشتیم اما باید برای رفع اشتباهاتمان تلاش کنیم. این که یک جوان در لیگ و جام حذفی بازی کند لذت بخش است.

دیدگاه‌ها